画質 高画質

🎄🌊🎴絵を今日で終わらせたい……めっちゃ疲れてるけど🙃💦
今回は、久々に背景も一部手描きしてるんですが……🎄の雰囲気描くのめちゃくちゃ可愛い❣️楽しい❣️❣️✨️🥹

でも終わらせて、企ii画の🗓🖼と、🎍🖼と、描けたら年ii末ご挨拶🖼も……

でも冬ii休iiみが……うぅーん…終わるのか🌚💦wwww

0 17




神官の気品ある姿も
狩人の少し大胆な姿も
ヒカリは素敵です💕

0 0

Simon ‘Ghost’ Riley
Call of Duty: Modern Warfare II

114 1034

# 今年も残りわずかなのでお気に入りの4枚を貼る

①むぃ君の誕生日をお祝いするしぼじぃ
②黒ii死ii牟iiという男の物語が好きです
③異形と狩場争いをする壱陸師弟
④里編、上①戦楽しみです!

28 193

Trimming the tree, part II

6 16

[throwing robo-ky mk. ii into the lake like used car batteries]

43 158

I THINK Kien is technically my newest OC? I've been developing them more recently, if not, their baby sibling Aster is, They/Them for Kien They/He for Aster. They're Vern'ii which I'll explain later!

0 1

Enginseer Prime/Acuitor Mech-Assassin Achilles II on the clock on the rogue trader ship Glorious Horizon, and off the clock

24 122

Joy II of XII -- now available for purchase on ✨🚀

Link in the attached announcement 👀👇

https://t.co/DHv6qLyLON

2 3

꧁II Born to die II꧂

Soy lo más débil de lo débil, estoy consiente de eso
Mis fuerzas son de papel y mi corazón es de vidrio, nunca podría ser algo más
aunque lo quisiera

Pero por tí estaría dispuesto a luchar con mi cuerpo y alma
Aunque eso costara mi propia vida

18 77

We will be working with MythosLabs to bring ‘WALKING WITH GODZILLA: PART II’ to life. It will focus on prehistoric aquatic life, where he will face off against everyone’s favourite crawfish, Ebirah. As well as Godzilla’s battle for dominance against other members of its species.

14 148

New artwork for sale! - "Aegon Targaryen II" - https://t.co/zFoMEMaSHT

0 0

Kalo masih ada hubungannya mau nder?? Kalo mau aku kasih rekomen..

Boku wa shinotto omotta no wa cover Soraru
Jishiku mushou cover Mafumafu
Hated by life itself cover Mafumafu
Leo by Eve
Shinu toki shineba ii cover Amatsuki
Mungkin segitu dlu nder.. *send virtual hug*

0 0

お題箱よりにょたぷりです!
あんまにょた感ないけど...赤ii澤♀️
観ii月と悩んで赤ii澤にしました😌

1 10

Silver Sable featured in Venom's new run by

- VENOM: LETHAL PROTECTOR II (2023)

66 362

アズレン同じ名前でリトル、Meta、μ、改ときてIIと色々派生し過ぎでもはやジムに引けを取らないバリエーションになってきてんな

0 1

キャプテン翼II続き。若林くんが所属するハンブルガーSVとの対決。随分と上から目線じゃないですか🌝
しかし…タイムリープで鍛えられた翼くんは強かった。ぶっとばしちゃうぞ💪

2 25