画質 高画質

i'm having a few issues with gouache.

0 0

First time drawing Wilford (mother loving) Warfstache.

I need to practice some more on drawing Mark.

1 9

Et hop, un dessin fait rapidement et entièremen t à la tablette, d'où l'impression des traits fait à l'arrache. Donc voici Tedd Simons :)

2 13

🍁MOTHS MENS🍁 I love this little flying moustache.

0 2

It's Saturtersday! Have an adorable lamp!
Watercolor and gouache.

57 119

Emily Dickinson
a

Per fare un prato
occorrono un trifoglio e un’ape,☘🐝

Un trifoglio e un’ape

E il sogno.☁️

Il sogno può bastare

Se le api sono poche.

4 4

Thank you for this!
I’m cyzin, I mainly focus in digital and marker/ ink/ color pencil art- sometimes watercolors and gouache. I do fan art for whatever fandom I’m in and original work
Oh and dogs!

0 0

Ya tenemos aquí los ocho lanzamientos que nos ofrece este mes de agosto de 2019 en su ya habitual cita con los Ya se encuentran disponibles en tiendas habituales y a través de su web (regalos exclusivos).

Más info. ➡️ https://t.co/14HWjf2EJ5

5 30

[1 jour, 1 objet] Bjr Twitter (on n’est pas en retard, on est à l’heure de New York, et why not ? 😉). Alors que la Biennale du design graphique de Chaumont vient de décerner son grand prix (HT ), envie de rendre hommage au grand art humble de l'affiche.👇

1 2

Although the pachinko machines are obviously pretty inaccessible to those of us outside of Japan, we are still pretty interested to see if the new model is entirely new or just a reskin, since the previous machine gave us some unique new art by anime publisher Lerche.

28 161

Parecen que unas personas tuvieron una buena noche... 😏👉👌💦

35 215

El día de Steve ya fué pero ahora es el momento de otro para brillar ¡ahora es el día de Alex!... bueno, noche... otra vez

0 3

Heya, I'm Ellie/Twillie, an emerging artist finding her niche. I create artwork for original and role play characters, and I have a Neopets-based comic series currently running!

🌸https://t.co/yi2kFbGv7l
🌸https://t.co/YLXlAA1N6I
🌸https://t.co/2OY9lR00Q0

0 2

Es gibt jene und solche.
Immer.

32 156

Cose che passano troppo in fretta:
Le stelle cadenti. Le ore felici.
Gli haiku di Basho. L’estate. I nonni. Le foglie quando c’è vento.
Le domeniche. Il primo bacio💋

Fabrizio Caramagna__

🐾 🙃 Upside Down, 2019
Valeria Ko 🙂🐱

𝓑𝓾𝓸𝓷𝓪 𝓓𝓸𝓶𝓮𝓷𝓲𝓬𝓪 ☀️

294 421

Combo of my awesome good smelling watercolors and gross smelling gouache. Yay for Moths!

0 2

OUUUPPPPSSS J'ai encore oublier de publier celui là ici éhé ! C'est un vieux personnage que j'ai ressorti du placard ~ ! Et pour l’anecdote, on m'as fait remarquer à la fin du dessin qu'elle avait deux main gauche.... Chuidégsamèr

54 292