画質 高画質

iPad買った記念の女装絵(!?)

0 7

iPadでもお絵描きできるようになりました!試し描き(もっと丁寧に描きなさい)

11 115

Selamat kembali ke sekolah dan selamat berpuasa!

Semoga dipermudahkan urusan semua! <3

0 5

I GOT A NEW IPAD FOR MY BIRTHDAY AND IM SO HAPPY I CAN DRAW AGAIN WITH AN IPAD YES
here’s a drawing i made with it—

6 20

I have no memory of drawing this but here’s an axel I found on my iPad

1 4

今夜の配信でiPad使うのに寝る前に充電するの忘れてて朝から焦り散らしてました生流湊海です。(私のiPadは充電にすごい時間がかかる)
おはみな

0 24

おはやとらー!🐯⭐️

今日から2日連続で夜勤です~😭
家にも戻れないので配信もできません😭

でもでももしかしたらどこかのタイミングでスペース開いたりはするかもです!✨

Ipadは持っていくのでプロセカ練習するぞ~~

4 40

保育園の送り迎えの車中、毎日聴かせて完璧に覚えさせた聖子ちゃんの「青い珊瑚礁」を歌ってるところのiPadスケッチ。

1 9

Been thinking about seeing can I do Cheewolf a new Ref sheet on my ipad idk maybe I should and also give my baby sona MothPup her 1st Ref sheet too. 🤔

0 0

my first ipad doodle!! 🌷

39 368

iPadくんのおかげでアイビスのこと好きになれそう

0 18

シロちゃんが私のipadで描いてくれた、好き

1 19

ぴいろちゃんが私のiPadで描いてくれたヨ‼️‼️好

1 14

One more c0mmissi0n is done OwO
Many thanks to for trusting me with the task OwO

And I'm going to add colored portraits to order options OwO
[Btw... There are 2 slots open again OwO]

1 12

今回の参加では、初デジタルです🙌✨楽しかったです!
iPadでスクショを撮りに行き後、スクショを見ながらで描いていました!🕊3つ目に、30秒圧縮タイムラプス置いています
https://t.co/sirPQfRxdK

1 17