画質 高画質

Lois Lane — PI?? 🕵🏻‍♀️

13 64

emさん
tn氏
zmと
piくん
練習

1 9

size(720,720);
colorMode(HSB,9);
fill(4,4,9);
triangle(20,700,180,550,260,650);
for(int i=0;i<300;i++){
fill(random(9),9,9);
resetMatrix();
translate(random(500)+220,600-random(500));
rotate(random(PI));
rect(0,0,random(20),random(20));
}

2 13


まんぞくしてるコアラっpi

0 13

I think you know the Pi fanart already, but not Space Maria! Hope you like them 😍💖🥳 gotta draw a proper fanart of both together some time soon 😚

0 5

this honestly doesn't feel like a year ago
also still want to draw Pi 😩

7 130

pi祭りでもあるんですか??あげときますね

1 6

21組目~~!!!piくん可愛く描けた…

0 9

え?piくんも投げていいんですか?

4 28

ついでにpiもみて

1 11

可愛いと可愛い、それはつまりめっちゃ可愛いってことなんですよ!!!!!!
(今更ですがemさんとpiコアラです)

10 140

表紙ネタpiくん

0 0

最近描く絵pi率が高いような、、?

1 13



piとmnがしんどい新参
狙utのmadを地道に進めてます()
RT中心にふぁぼも巡回させていただきます🙏

11 47