画質 高画質

No.15 「雪山」 背景を雪にしたかったので、スプレーツールでそれっぽくしてみた。今年からClip Studio使い始めましたが、まだまだよくわからず...

  

0 4

塗り方お試しで大海原さんにご協力いただきました
もうひと工夫ふた工夫いりますなぁ
https://t.co/zOjjnfYTlc

1 7

bueno hace rato no dibujo a ninguno de mis oc, iluu me tiene secuestrado UwU

4 20

Just found out ClipStudio can record timelapse.
Wow...I need to explore my tools more.

19 234

【イラストメイキング】ウサギ ⭐️ ver. ⭐️【Illustration Making】
https://t.co/1SewD4TZR0 より

ウサギのタイムラプス動画もよろしくお願いします!

7 22

【イラストメイキング】ヒツジ ⭐️ ver. ⭐️【Illustration Making】
https://t.co/0i17DbFcy1 より

ヒツジのタイムラプス動画となります。

5 18

One of the things I like about Garou, even with my mains are BJenet & Freeman, each character is fun to play. Looking forward to what the new game brings

30 71

Brotherjuice (ᶜᵒˡᵇʸ ᵃⁿᵈ ᵇᵉᵉᵗˡᵉʲᵘᶦᶜᵉ ⁿᵒᵗ ᶜᵒⁿᶠᶦʳᵐᵉᵈ ᵗᵒ ᵇᵉ ᵇʳᵒᵗʰᵉʳˢ)

0 3

drawing the man after working on commissions.
- - -
https://t.co/vYGsqk3ZX9

2 4

Used to pay for a Photoshop subscription just to do lettering, after making my comic on Clipstudio. Now if you find my comic lettering is lacking, I use Clipstudio all the way. https://t.co/eOH0WoT3O2

0 2

у нас будет кофе и омлеты в кафе
после прогулки в парке
мы пойдем в аквариум, чтобы увидеть дельфинов и пингвинов, которых она так любит

1 4