画質 高画質

no... crop? 🥺👉🏻👈🏻

593 3792

bueno bueno.... siempre me pongo nervioso antes de abrir comisiones y tiendo usar ese tiempo muerto en dibujar cualquier cosa 😬 https://t.co/5G3Die0zzh

11 168

Oh no... Just another doodle on the smartphone 😢

1 21

Me, drawing pointy ears? Never... No... Not at all....

*drops box of elves* https://t.co/vEr5gEQCAU

1 3

No...it can't be...MAJIMA?!?!?!

0 0

Mi primo emparanoyao con la Zaray y yo mirando las ehtóri de la Chari con la cuenta mi zobrino...

En 20 minutos volvemos a Marbella.

El francés ha abierto una peluquería, deberíamos apuntar al Wanillo al gimnasio y el ruso tiene una misión.

Paentro 😎

https://t.co/nVcg2Oc9pk

186 3451

Oh no... the scales
This is why I don’t draw Kappa so much, he is such a pretty character with a lot of glittery and shiny scales, I have no idea of how to do that 🥲

0 2

Hace muchito que quería dibujarlo y bueno...Ví la oportunidad ;w; 💗

0 2

-Un pequeño Botamon que no sabe que hacer ante un trozo de carne, se ve tan tierno... >w<
-A little Botamon who doesn't know what to do with a piece of meat, he looks so cute... >w<

Listo -w-

4 10

i did it. who deserves the chokpukkur, haha, Trenses or Metenno... Trenses has the normal kopukkur alrdy

0 0

Ophie! 's Piggy bank! or is it piggy banker? I dunno...
Hope ya like it!

14 173




"You're here for the confirmation? Then let's not waste time. T...Taking off my clothes is part of the procedure. No... just the mouth will not... be enough."

Credit: DadDraw (https://t.co/j37qNPVlor)
Support Me: https://t.co/MkAvhcYqWZ

2 11