画質 高画質

A random photo memory popped up on my iPad tonight this image of the Titan blowing through something. I don’t remember who created this image but I love it.

0 26

あんまりスランプってないんだけど最近少し停滞気味〜季節の変わり目かな🫠
今日の昼休みはiPad出すだけ出したけど福満しげゆき先生の新刊×2だけ読んでふふ…ってなって終わった。

0 23

THIS. its a little old but it took me 8 hours and im most proud of it because i somehow did all of this with my shitty ipad that doesnt charge normally 💀 (i have to power it off to charge help) https://t.co/y6FMLrz1Zy

0 8

ジョンちゃん( )に私のiPadで描いて頂きました!!そう!自慢です!!!へっっっ!!!

1 19

omg I haven't posted in a bit 🥹

Just over here doodling and experimening! finally found a good workflow for myself with the ipad! ✨

2 4


Good morning!! I finally got my break after 4 months drawing my comic, so here’s Subaru RKGK on my ipad!

19 128

quick sketch of smol lanzhou 👁️👁️ on my friends ipad hhh //

13 32

おはようございます。
ここ一週間バタバタしていて絵を描く時間がほぼ取れませんでしたが、
健康診断の待ち時間にiPadで落書き。笑
初デジタル画です。
全然加減が分からなかったけれど後半は少し掴んだかな?
レイヤー使いこなせず一発描き。でも消せるのは楽。

素敵な一週間になりますように😌

10 102

"Football watercolor sport art iPad Case & Skin for Sale by JBJart | Redbubble https://t.co/Ze24yV96YJ

0 0

drew a little doodle on my ipad of my fursona as a pony

3 120

I found these on my iPad and I don’t think I ever sold these.

3 12

旅行中iPad渡されて何故か描くことになったディミトリrkgk…
タブレット描きやすくて感動した

0 0

みつめてナイトのiPadに残ってた画像も再掲。結構前だな〜こちらも懐かしい。

16 69

9か月?ぶりの液タブ(板タブ)で描いたマーロック
iPadもいいけど、やっぱ感度の融通さやより俯瞰で見れるところがさすがPCって感じ
ソフトもペンの素材も一緒だけどすごい新鮮だった

3 28

Early in the process but my grumpy Batsy is feeling good in 3D.

Modelling with on iPad

Like Procreate, it is a steal for the price and often updated with brilliant features.

I think it would be fun to try the knights, too.



0 2