//=time() ?>
@sbarra_anthony Lachlan: Surprise~!
Rainbow Dash: MY BUDDY!! I knew you’d come looking for us!
本日 10月1日(金)
浅井企画お笑いライブ【53DASH】
15:50開場 / 16:00開演
バティオスwith藤崎翔
17組出演
MC:インデペンデンスデイ
▼チケット購入はこちら
https://t.co/Qrt9GdseJ8
5 Reasons to love your favorite insane and sadistic factory overlord, Rainbow (Factory) Dash
1. She is beautiful (Even more if coated in Spectra!)
2. She is brave, and never fears anything.
3. Her sadistic and insane personality.
4. She always knows what to do.
5. PrAiSe HeR...
SNK Highlights of the Day
- Isla and K' Dash Trailer
- KOFXV Gameplay Footage
- KOF98 UMFE getting Rollback
- NeoGeo Pocket Color Collection and
- SvC: Match of the Millennium is on Steam
Thanks for the meal @SNKPofficial
Another fan art I made of BonBon & ChuChu from MIME AND DASH characters by @derpixon that animation is amazing
#fanart #mimeanddash #derpixon #bonbonandchuchu #digitalart #dibujodigital #bonbonchuchu #draw
Happy Touhou Muse Dash Day! ✨
#touhou #musedash #reimuhakurei
@sbarra_anthony Pinkie Pie: Hip Hip Hurray!!
Rainbow Dash: Hip Hip Hurray!!
Celestia: *canterlot voice* HIP HIP HURRAY!!!
「Muse Dash×東方プロジェクト」のコラボが始まりました🥰好きな同人名曲がたくさん遊べるからすごく嬉しいです!#MuseDash #東方
ポップ&キュートな音ゲー『Muse Dash』、「東方プロジェクト」とのコラボを開催
https://t.co/A0JZMs8iui
「Bad Apple!!」や「ナイト・オブ・ナイツ」など、超人気の東方楽曲が多数登場!さらに「弾幕」をテーマにした隠しモードも…?
こだわり満載のコラボ情報をチェック!
#MuseDash #東方
ウマ娘サークルRush&Dash 5名募集します。募集要項は画像を参照してください。今月は600位ぐらい着地予定です。
Discordにて色々交流していますので、積極的に交流出来るorしたい方を優遇します。興味あればDMにてご連絡ください。
#ウマ娘サークルメンバー募集
#ウマ娘サークルメンバー募集中
10月1日(金)開催
浅井企画お笑いライブ
【55NEXT】【54FIGHT】【53DASH】
★会場チケット、後日配信チケット ともに発売中★
https://t.co/ICclGhOURV
🌿 a little mini project I did for fun 🌿
✨ valorant agents x *a dash of me* ✨
looking forward to attempting the boys soon! #ValorantArt #miniprojects
💣 who is your fav female agent? 🔫
You really gotta appreciate how much more dynamic they make pegasi in G5. Zipp here showed more loyalty and likability within an hour than Rainbow Dash ever did. She's currently the most interesting character, def makes you love the film.
#mlpanewgeneration
私が好きなのは
💿Dash for Dream/越前リョーマ
リョーマ君の歌で一番好きかもしれん
💿サンセット・ウェイ/佐伯虎次郎
お前…中学生でこんな歌歌うな…(褒めてる)
💿Trial of Luck/千石清純
キヨスミ!!って感じの明るいラブソング
💿踊れ、踊れ。/仁王雅治
イントロからもう仁王君みが強い