//=time() ?>
@Setrael I’ve got chibi commissions, plus stickers/emotes and other options!
https://t.co/J5K2bQJecW
Wow it’s me hanging around my ocs plus @runxforest_Art granbull. Thanks @ImQuiteSleepy for this piece uwu
たすくさん(@ plus_Q_)にskebで依頼して1回目で創作してくださった男性を、衣装変えてまた描いていただきました。
本当にありがとうございます🙏
←前回 今回→
📘Orange Tome 7 📘
Petit Tome Bonus assez sympa mais qui n'apporte pas énormément de chose non plus
Parcontre voir les lettres en entier adresser a Kakeru après sa mort... Ça brise le coeur... 💔
@arminsfingers EVER?? WOW OKAY SO I HAVE. these bad boys
(plus the raffle i still have going on!!) https://t.co/DfWJmlpf1B
This image has been brain rotting me cause what trees can mean in literature and also the string-? The butterflies-? Plus the screens of scenes from the manga-? Knowing what Asagiri does with writing this is a form of foreshadowing I’m excited for
Progress on this enamel pin! It’s of the photograph at the end of Season 1.
This is 100% non-profit since it’s made w official art. I paid for everything & will be gifting part of them then selling the rest at cost of production plus shipping.
#AfterSchoolLessonsForUnripeApples
🔶 Wake of Earth! 🔶
[FR] Illu complète de Lumine, pour le zine "Ad Astra Abyssosque" !
[ENG] My complete drawing of Lumine for the zine!
Plus que 3 jours pour les préco du zine, on est à 76% de l'objectif, on peut le faire 💪 Liens ci-dessous ⬇️
#Genshinlmpact
gm! @Manu_Stegui13 will be dropping this fire (below) ... plus a few surprises .... on Tuesday! Get ready!
And we take a deeper dive through his work this weekend!
More details soon!
#charity #art
Moi maintenant vs moi enfant ✨
Chui juste devenue plus bruyante, chiante et j'prends plus de place owo
Et... plus bête pcq je lis moins 'w'
Le piccrew : https://t.co/7eTV2ulvEP https://t.co/3FjOjkNxIE
#PortfolioDay
just a plus sized softie who loves drawing and writing fairytales, furries and more 🌷🌱
🍋 website | https://t.co/W9bn3P1aag
#artistsontwitter
@pawa_chan @WafWaffle_ Comme promis voilà le petit fan art ! Ça m'a pris plus de temps que prévu (surtout quand j’oublie de charger ma tablette). Au passage Waffy est la dominante ! :P #pawaart
Avec un peu de retard voici mon Mew de 2022 ! :D
Je n'ai pas pu beaucoup dessiner en 2022 pour plusieurs raisons, donc j'ai essayé de me concentrer sur quelque chose que j'aimais faire et tester un style différent !
Dessin plus vidéo du process
#Pokemon #Mew #HumanArtist https://t.co/zGPwwz5nVk
@noriehz Have three of my favourite, plus a lil wip skncksnfdf