画質 高画質

Art update:
So my Huion tablet has been having really bad light bleed so i contacted the company and they are working with me to get it replaced hopefully. So currently i can only really do art on my ipad which limits my details so i do apologize for any wait on art!

1 8

neneさんメイキング


iPad
Apple Pencil
アイビスペイント
※ポージングはMagicPoser使用
制作時間1時間53分


0 5

昨夜iPadでカンナ描いたんだけど塗ってないとこ見つけて後から修正した

0 0

クリスタ入れたので、とりあえずテスト
軽率にお絵描きできるのはiPadの利点だなぁ〜

2 9

twst3周年かー!

僕のiPadくんは今でもデア氏のsoundonlyの仕様のまま
未だに抜けきれぬ沼に浸かってます
イグニだけはカードもコンプ中!
これからも楽しみにしてるっ!

過去絵失礼!

2 7


iPadを手に入れたので感覚つかみ。

3 20

おはみいのー!!!!

寝坊したし、薄着すぎて絶対夜寒い!!!!!!PASMOも忘れた!!!!!!!!!!!
オワ……\(^o^)/らない!!!!
スマホもipadも充電されてるから!!!勝つる!!!!

ニコニコ超会議の企画も今日の11時59分まで!
いいね❤️RT🔄引用ツイお願いします!
https://t.co/L8kh6ZwZVf

4 28

Treated myself with some clip studio for my iPad and tested it out by experimenting on a handsome magician

1 7

今の状況とビフォーアフター
スカートの模様描くと更に見栄え良くなると思う。あと瞳孔
スマホ容量無くて動画取れなくなったのでゲー厶をiPadに移動中😭

自分は塗りこんじゃうけど、ブルアカのハッキリとした塗りなのに上手いの好き
マーカーでやってみたいな

1 20

EMERGENCY COMMISSIONS 🚨🛑 Please RT

My ipad has broken and I now need to recover data as well as replace my ipad. I'm taking emergency commissions to pay for the cost of recovery as well as help pay for a new ipad!!

INFO IN THREAD🧵

57 46

Been a rough couple of weeks, but I'm back on track, working on Moon Rabbit and these full-body drawings. The iPad I bought should help me get little bits done when I'm out and about. Most of the colouring for this was done in the office.

0 2

Here’s a couple sketches since I’m getting used to drawing on iPad again after 3 fucking months

1 5

ipad久しぶりに出してきた

0 3