画質 高画質

an drawing from a recent around the Several of the islands featured these colourful houses going up the hillside. more digital drawings at https://t.co/fEBC6qgQ29

0 1

# フォロワーさんの推しが描きたい
第2弾!!!

第1弾とだいぶ変わったのは、アイビスじゃなく、iPadメモで描くようにしたからです
塗り雑になってしまって申し訳ない…

2 24

映画見る前に、iPadでここまで描いて
家帰ってきてから液タブで30分くらい加筆して沢山の誤魔化しをいれた

0 4

iPad漁ってたら出てきた歌劇表紙の絵✌️

7 57

I'm still planning this but I'll open PFP COMMS (limited slots) AFTER GRADUATING and I wanna buy an IPad for that!! SO ANY RT OR DONATION IS WELCOMED AND CHERISHED 😭💜
Examples:

0 1

お久しぶりです😉多分みんな忘れてるだろうけど生きてます👍👍あと、iPad買いましたよ😁😁‼️‼️‼️‼️

0 11

フォロイーさんのお誕生日絵に描いたやつ!久しぶりに一枚描ききれたので、アップしちゃおう😌私のiPadは生きてます

0 8

iPad2枚目…

118 1006

iPad Airちゃんで初rkgkあくたん 
空奏列車めちゃ良〜🥰 

130 783

iPadで絵描くの下手すぎて泣く

0 38

When your ipad is full but you can’t delete any projects cuz u love them all 😭

7 81

今日は一日の最後しでかした❗️まさかのiPad忘れ。いやいや慌てた慌てた。さぁ今日は寝よ。おやすみなさい💤

3 58

痛バっす、多分iPadでこんな画像広げてたら私です。

2 26

Happy Friday, everyone!⚡️

I finally switched to an IPad this week thanks to all the amazing people who collected from me in the past few months. You made my dream come true 😭🤍
This is my first artwork made in Procreate, I hope you like it!

9 51

受験合格してました!!!よかった……!!!!
これはiPadが戻ってきた時初めて描いた落書き!🦀

0 16