画質 高画質

iPadのクリスタが2.0に自動で切り替わったからこの絵に自動陰影試してみたら思ったより立体感解析してくれて、特にまぶた影とマスク影に感動した…🥺
しかし夜に車を運転してたらいきなり目の前に現れた不審者感がすごい https://t.co/RVjWTLCxOR

2 4

クリスタ2.0にする気なかったのに気づいたらiPadは2.0になってたわ。pc版もとりあえずバージョン合わせるために優待でProの2.0にしとこか。EXにするかどうかはちょっと保留。漫画描けない職人なので……。

画像は描きかけクンツァイト様。

0 5

ついにipadデビュー✨楽しすぎる

0 20

Guys, I want to support a talented illustrator today
I love her color palette and the freedom of her paint strokes. It's amazing!!!

Yesterday Anfisa's ipad broke, I think you know how hard it is to be without a working tool, let's support her🌺🔥
https://t.co/F4zFxHTQAJ

3 22




鉄獣戦線のフェリ姉さん!

iPadで絵を描く練習中…

1 5

iPadで初めてのちゃんとしたうちの子

久しぶりに描いたからかだいぶ雰囲気変わりましたかね

15 30

iPadでアイディア出ししてるクリスタデータのタイムラプスがオンになっていて変な動画が取れました。
マロルのアイコンラフ→スタンプアイディア出し→突然の食物(';')💦

1 25

iPadで初描きくにくん🧸🧡

3 17

Starlings!! Your humble little bear has graced with an opportunity with on March 19th at 4pm CDT!

I will be being walked around on an IPad at convention!

Please say hi to your little bear constellation! 🐻✨

6 7

Own characters. ✍️
Commission open! 😊
- iPad Pro (2020)
- Apple pencil (2nd generation)
- Clip Studio Paint

0 0

WIP shots. It has been a long time since I last drew my OCs. ✍️
- iPad Pro (2020)
- Apple pencil (2nd generation)
- Clip Studio Paint

1 2

これはiPadのメモ帳でカード見ながら書いたE・HEROネオスと遊城十代

3 5

Congratulations on your 5k and more djeminaii 🎉🎉🎉 here's my entry on .. I hope you like my version 🥹
Ipad Air 5 - Procreate
Real Time: 8hrs (I was experimenting lighting on this piece so it was taking time 😅 + I'm slow)

0 1

iPad Proを手に入れました。
記念に、エッヘン賢治くんと、エッヘン乱歩さんを描いてます

1 7

iPadくんだと表示こうなっている(笑)
なんでバキバキやねん

0 1

Ever wanted the chance to meet me LIVE? Well, if you're going to Anime Impulse in San Diego on Mar. 19th, then you can! I'll be confined to an IPad & escorted around the convention by a lovely employee for 30 mins, starting at 1:30pm CDT/11:30am PDT!

3 15