//=time() ?>
Goku Black's 2L might be as broke as UI Goku's. Kidding of course, but if you can hit someone with a 2L above you during their super dash..
@mustangsart Hi! I’ve got a couple of ‘invisible’ illnesses that make it really hard for me to reach out to jobs and recruiters, so this thread is appreciated! I mainly do illustration but I’ve previously worked on UI and games concept art too.
💻 https://t.co/yy1KYoDaH9 or on artstation
Hi! Fan art - Goku UI, digital art, 2020. Hope you like it.
#Goku #drawing #arte #artist #ArtistOnTwitter #DragonBallSuper #DragonBall #toriyama #Kakarotto #カカロット #ドラゴンボールZ #ドラゴンボール #saiyan #Saiyajin #さいやじん
#鳥山明 #manga #animation
Late Stream! Gonna chill and play some DBFZ with @NitroNY_ and maybe @ShaudL_ ??
Come through to watch some Gotenks/A21/UI!!
https://t.co/e6FMH4XOZa
https://t.co/e6FMH4XOZa
https://t.co/e6FMH4XOZa
ウンデ「遥さん、お目当てのヤツ持ってきた。」
遥「お、ご苦労様。これに入ってる基盤とデータ入れたら完了さ。」
ウンデ「どんなデータ?」
遥「デフォルトのUIが苺まみれになるプログラムさ。システムごと着せ替えするみたいなもんだね。」
一方その頃
エナ「無い!携帯が無い!」
響「かかか…」
Ui sigh goku has won the pull.
He will get he's legends art style card
昨日発見したフォントが、スタイリッシュさと仄かに香る可愛さで最高に好き…。写真の、「REWRITE THE STARS W/YOU」ってとこなんですけど…。。
スマートフォンUIというフォントなんですが、フリーなうえに、同人誌でも使えるんですよ…最高か…?
https://t.co/B3D5qEMHyE
@angelmontanari oi meu nome eh livia, tenho 15 anos e as vezes faço fanarts e uns oc's
voltei a desenhar a pouco tempo e esses aqui são meus favs no momento ui🥰
『消えたあの時の叫び』のアップデートが完了しました
更新内容
・カーソル/メニュー/アイテム等のUIを変更
・難度「難しい」を選択時のセーブ回数制限の表記ミスを修正
・ウィンドウサイズが変更可能に
・文章を変更(冒頭/終盤のセリフの一部)
・その他微修正
Dl版とアプリ版の反映はまだです
Kara’s Halloween outfit she hasn’t gotten out of all week. Alsooo, I’ve just learned how to do the big macro stuff and it has de-cluttered my UI so much! #FFXIV