画質 高画質

Goku Black's 2L might be as broke as UI Goku's. Kidding of course, but if you can hit someone with a 2L above you during their super dash..

0 1

working on the ui :) can you spot the bun bun?

0 4

Hi! I’ve got a couple of ‘invisible’ illnesses that make it really hard for me to reach out to jobs and recruiters, so this thread is appreciated! I mainly do illustration but I’ve previously worked on UI and games concept art too.

💻 https://t.co/yy1KYoDaH9 or on artstation

1 7

pixivのUI、スマホのROM垢の一意見として
ここの『すき!』ボタン、要らなくない????????????

0 3

『イラスト・コミュニケーション・サービス』であったはずのpixivだが閲覧数偏重と独善的UIで、コミュニケーションという軸ではわたしが求めるものから乖離していった
今回概ね否定的な意見がトレンドに上がったことで、孤軍奮闘していたところ地下に沢山のレジスタンス同志を見つけたようで嬉しい

2 41


アイコン変えました〜!
てるちゃん(@ 0527ui_ui)が描いてくれた!このアカウント作ってから初めてアイコン変えるかもw

0 5

Late Stream! Gonna chill and play some DBFZ with and maybe ??

Come through to watch some Gotenks/A21/UI!!

https://t.co/e6FMH4XOZa
https://t.co/e6FMH4XOZa
https://t.co/e6FMH4XOZa

1 6

Evolution of my UI/MUI Hair

4 23

ウンデ「遥さん、お目当てのヤツ持ってきた。」
遥「お、ご苦労様。これに入ってる基盤とデータ入れたら完了さ。」
ウンデ「どんなデータ?」
遥「デフォルトのUIが苺まみれになるプログラムさ。システムごと着せ替えするみたいなもんだね。」

一方その頃
エナ「無い!携帯が無い!」
響「かかか…」

0 3

学生の頃、シューティングゲーム用に頑張って描いたUIです、お納めください

0 18

Ui sigh goku has won the pull.
He will get he's legends art style card

0 8

昨日発見したフォントが、スタイリッシュさと仄かに香る可愛さで最高に好き…。写真の、「REWRITE THE STARS W/YOU」ってとこなんですけど…。。

スマートフォンUIというフォントなんですが、フリーなうえに、同人誌でも使えるんですよ…最高か…?

https://t.co/B3D5qEMHyE

0 5

oi meu nome eh livia, tenho 15 anos e as vezes faço fanarts e uns oc's

voltei a desenhar a pouco tempo e esses aqui são meus favs no momento ui🥰

2 28

『消えたあの時の叫び』のアップデートが完了しました

更新内容
・カーソル/メニュー/アイテム等のUIを変更
・難度「難しい」を選択時のセーブ回数制限の表記ミスを修正
・ウィンドウサイズが変更可能に
・文章を変更(冒頭/終盤のセリフの一部)
・その他微修正

Dl版とアプリ版の反映はまだです

1 3

Ui's centaurs made me wanna draw my little deertaur lemondrop

1 2

Kara’s Halloween outfit she hasn’t gotten out of all week. Alsooo, I’ve just learned how to do the big macro stuff and it has de-cluttered my UI so much!

0 2

/Laughs
If the file is too big I have to put it thru Artstudio
Which btw got a ui upgrade (I haven’t noticed wow)
Anyways work ⊙ω⊙
Time to slep

2 45