//=time() ?>
知ってる人いないと思うけど、自分が小さい時に親のパソコン(確かWindows95)で遊んでて大好きだったLiving Booksシリーズがipadで配信されてる…アニメーションしたり触ったりできるインタラクティブ絵本みたいな感じ。
今見てもクオリティ高い。楽しい。好き!
Heyooo, I need to buy windows for the PC I’m building! As such, I’m opening 4 slots of discounted chibis! They’re $25 each rather than the usual $30! <3 any design complexity ok, will draw human/oid or anthro! RTs very much appreciated 🥰
The wind and flying ice cracked the Lighthouse windows, and even broke the central spotlight.
With the Lighthouse out of commission, the Beach was deemed uninhabitable and became blocked off from the public.
【質問】
タブレットで絵を描きたいけれども(初心者で今までアナログ)おすすめのタブレットはありますか?値段は問いません
携帯はアンドロイド派だけどiPadはやっぱり気になる
デジタルっぽい絵は今までは携帯で撮ってからWindowsでGIMPを使っていました
#イラスト #絵描きさんと繋がりたい
Hey guys Happy New Years!!!! I hope you all have had a good year and have enjoyed my many incarnations of the year and maybe one day I can figure out how to get more disk space on my hp windows 10 laptop and become a VTuber that’d be cool
Happy new year everyone and happy extermination day! Lock the doors, shut the windows, they are coming... Let us bid farewell to this year of 2020 with a smile :)
#HazbinHotelFanart #HazbinHotel #HappyNewYear2021
#2020年自分が選ぶ今年の4枚
Putting a last illustration i finished right before 2021
( ps drawing one the tecture on the window is cloned from the original place that has these windows )
Ps 2 : illustration 2 characters belong to @sasuchi95
My last piece of 2020 [and almost a prefect fit for starting 2021] is “The Choice”. Just like the previous keychain concept, this piece was also inspired by stain glass windows of old churches and depicts a story of light and dark - was there ever a choi… https://t.co/S7QgRkxx22
2021年元旦
最初のご報告
「オペラハウスプレビューディスク 第2号」制作開始。
今回もゲームショップ1983さんのご協力で
弊社関連商品特典で無料配布します(時期未確定)。
目玉は
「あすか120% X68K版 on Windows」
体験版ではなく一本丸々収録します。
実はあすか部分は、ほぼ完成しています。
そういや買ったペンタブ結局使ってなかったなと思って使ってみたけどむずくね?????(トレス)
あとwindowsのぺイントしか使ったことないからクリスタ?の使い方わからんちんちちん????????
Syyrah: The Warp Hunter (DOS, Pixelstorm, 1997) https://t.co/jEzjlV1SfD
Get it configured to run on Windows at https://t.co/7u3BEZwCCd via @TheCC101
【急転直下ご都合主義スクープノベル】
PC用フリーゲーム
「Diva&Gunshot-ウタヒメ ト ジュウセイ-」
エンドは一つ、プレイ時間は三時間半程度。冴えない不幸体質のおっさんがハッピーエンド目指して転がりまわります!
windows版DL : https://t.co/MHbH1DCf9H
mac版DL:https://t.co/b35sfXNgzn
⑫曽爾佐介(そにさすけ)(どこでも立ち絵メーカー様)
お前は誰だ!、Windows10入りスープ
陶芸家見習い。めちゃくちゃマイペース。⑪の千柚とは遠縁の親戚。色々と諦観している部分があるのですがフォロワー探索者の天才医師の親友が何よりも大切で大好きです。アクスタも作ってもらいました。
I confess I bought Clip Studio but stubbornly keep using PS...
Every time I open the program to make my investment worth it, I feel overwhelmed, close it and open PS to doodle instead.
(I even doodle on Windows Paint, for fuck's sake! 😭)
Am I a lost cause?