画質 高画質

“Do you.. remember me?”

261 1066

Reviving this almost a year later

1 2

[WIP] Paya from BOTW is going to regret the bad curry Link gave her.

1 15

新年初めてのBotWお付き合い下さりありがとうございました!!🪵
先輩といつかゼルダを語れるくらいになりたいと思いましたちょっと先に時オカ手出そうかな…
長時間優れ溶けてしまったけどゆっくり出来て楽しかった~またやりたいです🕺🤍
▽▽▽
https://t.co/xBqct63X9a

47 373

Just give me BOTW2
It's all I need

2 10


着彩メーキング動画
背景パーツ分けの段階は録画をつけるのを忘れたのでパーツ分け部分がなかった😂 https://t.co/WUejJlmYdR

4 9

2022年描き初め〜!
今年もよろしくお願い致します

9 63

[薩爾達傳說-曠野之息][林薩]
新一年第一張圖就是要甜甜蜜蜜的>3<


21 87

2022? Botw 2 year.

123 1544

Happy New Year!!! I joined zeldatwt a few months ago but y'all have been such a positive part of my year and I'm so happy for the friends I've made here! Looking forward to what 2022 has in store (esp BotW 2 😉)

17 142

あけましておめでとうございます🎍
昨年は大変お世話になりました
今年もまるまる堂をよろしくお願いいたします✨
一同

2 13


新年一発目。カラスを描いたつもりだったが、鷹にすれば元日にふさわしいかも😂
光をできるだけ描かない試し。以前林田球先生のインタビューで光を描かないと読んだことがあって、ずっと試したかった。でもやっぱり光源を無意識に表現しようとしちゃう。

15 48

Link! I’ve been playing this game so much every day since I got it. It’s also been really fun seeing places I recognise it in because of Game Grumps compilations lmao.

2 8

MY ACC GOT HACKED!! previously @/ fruitlessart ... (pls rt!!) i hope to find my mutuals and clients back! im a desi wlw artist who loves botw, jjk, gsi, and i draw ocs :,)

221 530


といってもアンコン含めて8枚しか描いてない😂

0 8