画質 高画質

Hello! My name is Stella Chen YUI. I am a character designer and illustrator working in game and animation industries. I love to watch foods! 🥧🧁🍩🥪🍕🥨

🥧 https://t.co/vSekpBvEOJ
🥧 https://t.co/G5k7bMvtVg
🥧 stella.chen81.com

7 57

This is a comm for JustThing of their new Sisalian girl, Yui. She's a flirtatious girl that is sweet on the streets but spicy in the sheets. Hope you guys enjoy her!

If you enjoy it enough, perhaps drop a donation: https://t.co/tI9hdP7cGG

4 56

[#SORTEIO] | 26.08.19

➯ Olá Choices da minha vida! Estamos fazendo um sorteio em comemoração à ter vocês aqui. Vai valer >12 𝒑𝒐𝒍𝒂𝒓𝒐𝒊𝒅𝒔<.

🔺Regras:

• Estar seguindo a fanbase
• Marcar + 1 amigo (ou alguém que você queira que vire Choice)
• Dar rt

43 61

Como no puedo enviar un mensaje por privado intento por aqui. Si pudes ayudarnos con la voz de Evan unos de los protagonistas de si te interesa me envia un mensaje directo.

5 14

Pues no se que hice... Pero igual dejare esto por aqui... :^

1 6

“As pessoas habituaram-se a ver-nos aqui. Se caíres eu também caio”

7 32

Thank you for this ❤️ Hi there, name’s Rui. I mainly do anime styled artwork, though from time to time I do some furry art as well.

4 17

Opa tudo bom? Eu ainda to chocado que 2 mil pessoinhas me seguem ajwdadw Muito obrigado por me acompanharem, mesmo eu estando um pouco ausente por aqui. Sério, o apoio de vocês me faz muito feliz <3 Fico alegre quando vocês gostam dos meus desenhos, obrigado suas coisas fofas <3

16 141

I don’t draw her super often but this is Yui. She likes idol girls and idol girl games/anime. In my story for Kiichigo she was Kiichigo’s sister but it’s not a super fleshed out story yet.

0 10

D'abord, après avoir sillonné Internet, j'me suis dit que taffer un peu d'anatomie ne ferait pas de mal.

Et c'était chouette.

Moui.

0 15

refazendo essa oc aqui....

2 6

Hi, I’m Rui. I have been doing digital art for about 2-3 years now (just new to Twitter XD). I draw a lot of anime but sometimes I will draw furries lol. Anyways, here is a few pieces that I’m proud of ❤️

0 1

Ninguém vai discutir isso aqui.
Só a vitória importa amanhã!

⚔ RED Academy x Rensga
⏰ 15h

6 47

o meu mais querido OC 😍 que por sinal tem o mesmo nome do meu Twitter (Blanck), acho q daqui em diante vcs vão ver muito dele aqui.

2 6

Só pra avisar que esse final de semana to de mudança, tá mó correria aqui... nem vai dar pra terminar meu vídeo e postar aaa, to muito sobrecarregado com tudo

0 1

J'ai eu envie de changer et de dessiner un peu Karin.
Je crois que je m'ennuie beaucoup aujourd'hui.
Un rt et un commentaire font toujours chaud au coeur <3

4 8