画質 高画質

Hola tengo un OC que se llama Luka y lo quiero mucho 💕

1 4

哈哈想不到吧
我也會畫除了軍事題材的東西欸(自己也很驚訝
是角色拉霸機給的題材啦
捲髮的蘿莉塔音樂家
很努力的呈現了(๑•̀ᄇ•́)و ✧

0 1

clipStudioでオートアクションのグラデーションマップで選ぶグロー効果ってやつを使って遊んでた。

1枚目→何も加工無し。
2枚目→assetsで配布されていたやつのデフォルトのまま使用。
3枚目→自作のグラデーションマップの暖色系使用。
4枚目→自作のグラデーションマップでの寒色系使用。

2 5

"I move to unsung melodies and unbeaten rhythms."
-
A fan art of the recent skin released by riot "mythmaker Irelia"
- Irelia but with mantra's power (Karma)
ALL HAIL IONIA!!
-
-
-
-Do not repost without proper credits||

3 4

Good morning daddy-

“Oh, ohhhh, what!? I even haven’t brushed my teeth yet…oh…hmm..good boy…good morning to you too🤤🤤😩😩😫💦💦💦👄”

1 2

🎿❄️A little Ride ❄️🎿 (2023 version)
Oc: Aiden / Baghead (Skyline.S)
.
.
L'année commence FORT !
.
.


0 0

น้องเรนดี้ OC ของน้องฝนคนสวย😚 จาก dy ครับผม
อยากวาดให้สวยกว่านี้แต่พอวาดใน แล้วได้แค่นี้แหละนะ ไม่คุ้นกับบรัชจริงๆ หรือเราอ่อนเอง😝🤣😂

0 1

最近ルエの機会が減ったのはプチ一日一絵が描けるようになったからというのもあるのかな。未明くんはきょうだいのなかで一番大人びた顔つきかも。去年はフィオラ、今年はアルガリさん。
  

0 3

はぐはぐ😋
みたいな感じ😆

過去絵🥴

12 202

"The Rare Advent" is coming. Minting in 6 hours. 12MN Manila | 4PM UTC🕓 Only

The 1st in my my collection.

Full details on mint. Stay tuned.❤️$SAMA

7 32

「ころころモチーフブラシセット」を使って落書きを
ゆる~い雰囲気の演出にもぜひ☺️
https://t.co/YfSzCjGPUf
 

0 2