//=time() ?>
@Manamura_0928 🌸ななきゃぴ、好きに呼んでくれて大丈夫よ!
🌸8月29日
🌸おけおけ!
🌸2次元▶️曽祢さん、あいらぴ
2,5▶️有くん、まーしー
3次元▶️SnowMan、TWICE
🌸自衛してるから大丈夫!
🌟女
🌟これからもよろしくね〜
@pomura_21675
お題頂きました!!!
15のクリスタルファンタジー!!!
いや、色味あいがめちゃくちゃ好き!
この色で、色々と悩んだけどブラビの
衣装が青だったので、即採用!!!
#SnowMan絵描きさんと繋がりたい
#SnowMan
#目黒蓮
#ブラザービート
I'm not very good at keeping up with seasons and events when it comes to making my comic. I'm hoping to change that. I was pretty pleased with my Snowman parody from my previous draft. (Also this one needs a remaster.)