//=time() ?>
Hi everypony! Friendly reminder that my c0mmz r indeed open on my vgen (link in bio) ^_^
I'm on break rn and I badly need funds cause I'm a broke college student 😭
『WIND BREAKER』#24「嵐のあと」
遅くなってしまいましたが原画と作監補佐させていただいておりました。ご機会とごサポート頂きありがとうございました...!
本日は最終回このあと放送ありますので
是非ご覧いただければ嬉しいです🙇
#ウィンブレ
#私はここまで成長しました見た人もやる
←2001年ごろ
2023年→
モトコへの理解度🤣🤣🤣w
#日下くんそれセクハラです
#break_through
#EveryonesErika
#JohannaTheChocolateLover
"One day, I’ll stop falling for you.
Someday, someone will love me like I love you.
Until then, I’ll eat my Choco, sing my song,
Pretend we’re more than friends all along—
And, of course, I'll let you break my heart again."
#これを見た人はおへそを見せる見た人強制
もうコレ貼ってもいい季節🏝
#break_through #Illustrator
There's a crack in my stylus pls don't break i still have a lot of gay ships to draw
I don't understand why when drawing Yandere Traveller, it always has to be Break the Fourth Wall
#PiggyRoblox #piggyfanart #Aprp
got into danganronpa inbetween break, you wont guess who my favorite character is :p
#pixelart