//=time() ?>
"Lore will also have its own section and a brand-new UI to show off the book covers and improve the reading experience"
Hello #IndieDevHour!
Here's an update from Softwar!!
My friend @dssansVN's UI updates on the menu were applied today!
Coming to the demo soon.
#vndev #Softwar
@a_dyonisian @demiurgeeart Ui ui so ✨franz✨
Desenho
Canto
Atuo
Faço croxê
Mentira so desenho aqui uns desenhos
【アップデートのお知らせ】
ストアにてVer.1.170.0を公開しました。
・マナボードに一括習得機能を追加しました。
・ルーム画面UIを改修しました。
その他、詳細はお知らせをご確認ください。 https://t.co/Irpx6CiY1V
#ワーフリ
Top画面のUIが大幅に変わりました!
作品を長押しすると、レビュー+コレクションボタンが表示されるようになりました。
すぐにコメントを書いたり、コレクション追加ができるようになりました🧑🎨
ダウンロード
【App Store】
https://t.co/uM0a1d7fFI
【Google Play】
https://t.co/FcoelRI1fr
推しがトピアなるものを始めていたので、行かねばという使命感で入れて作ったしらたきアバター。
REALITYと比較するとUIとかCGとかはちょっと垢抜けないけど、REALITYでは出来ない顔のパーツとか体型いじったり可能なのはでかいですな……
New update! This one mostly focuses around UI polish and the addition of a blinking animation to make things look more lively.
Changelog: https://t.co/n0HWQYbfnY
Game: https://t.co/edbDNV0Tp9
七冠の開発者UIみたいな演出すげえ好きなんだよなぁ
しかも個性があってさ…
クリスティーナは解析屋っぽい黄色で縦長で文字がずらり。
ネネカはデザイナーだけあってすぐに水晶っぽいのにかわっちゃうけど、タイルとかテクスチャーっぽい青の正方形。
ラビリスタはパラーメータいじれそうな丸いヤツ
4. Nama Kyriepoda mulai melejit setelah ia merilis komik one-shot Si Timoon di tahun 2017. Komik komedi yang memplesetkan kisah dongeng ini menjadi juara 3 di lomba komik Gelar Jepang UI 23-Mangamon di tahun yang sama.
ID。
初めてプレイしたのがもう20余年前だけど雰囲気重視のせいか独特なUIでクッッッッッッッッソテンポが悪くて全然進められず辞めた。
と言うかキャラデザの人と言うか制作者の人は今も普通にゲーム作ってるんだな、全然絵が変わってない…
https://t.co/fOlRAnCwgu
Embrace all the goodness life has to offer and let go of whatever you don’t need.
.
Minimalist illustrator and UI/UX designer Sylvia Pericles focuses on the power of colors to inspire and empower people through her art.
.
🎨 https://t.co/qrt8oaTSAh
デザインやUIを一新すると、同じゲームでも全然印象が変わって見えるなあ。
ケモノ娘の好みを推測するゲームですが、一度遊んだことがある方ももう一度触れてみて、その違いを体感していただけると楽しめるかと思います。
さつきちゃんは偏食家
https://t.co/cxDgP35SyV
Since I did show all the profile pics for FBW and PD, might as well show SoT's too.
During SoT's development the UI would change a couple of times so that's the reason why in the 2nd and 3rd image it's much lower in size than the 1st one.
😳😳😳😳👉👈 hm.
desenho da att de hj ui https://t.co/xzUJAjgqaY