//=time() ?>
also update on the tally hall one the subreddit and the trans flag discord wanted to make a little guy and people keep thinking hes a snowman so he gains a cute orange carrot nose every now and then. and the tallies often gain and immediately lose eyeballs (see: joe)
Why does it snow so much today?
Anyone wants to build a snowman?
Btw. me is a Memelord now.
舞台挨拶、おもしろくて楽しくて、とても素敵な時間を過ごさせてもらいました☺️
ありがとうございました!
#SnowMan
#映画おそ松さん
#映画おそ松さん舞台挨拶
#映画おそ松さんライビュ
新学期なのでタグ失礼します🌸
深澤担 箱推し⛄️
3グループ掛け持ちで応援してます!
(キンプリ岸くん なにわ男子大橋くん)
マイペースにお絵描き🎨
♡orRT RT中心に少しずつ無言でお迎えさせて頂きます☺️✨
#SnowMan絵描きさんと繋がりたい
#フォロワーさんのフォロワーさんと繋がりたい
2/4
What’s Nora doing to Jaune’s snowman down there? 👀
#RWBYicequeendom #RWBY氷雪帝国 #RWBY #RWBYfanart #NoraValkyrie