//=time() ?>
@chirunax Hi, I'm Sebastian. I'm a PenAndInk Artist, currently self-teaching myself digital-painting. thank you for this artshare
@katdourian Hi, I'm Sebastian. I'm a PenAndInk Artist, currently self-teaching myself digital-painting. thank you for this artshare 😁😁
tagging: @stellaidoscope @densukii
Also, Happy #BiVisibilityDay to my Other OCs that are Bisexual. Tyrod, Shenbei, Bo and Sebastian
Artworks:
Tyrod (Commission): @Komoroshi
Bo (Gift Adopt): @BearicTheCleric
Shenbei and Sebastian: @/xtriplet23x
• Anime: Noblesse
• Estúdio: Production I. G
• Data: 05/10
Legenda: Sebastian versão webtoon
[#NdlV]
Ahhh....extrañaba dibujarlos
Le hice un pequeño re-diseño a Sebastian :'3 ....le hice el cabello un poco más largo para hacerle una coletita xd
"¿Y si cada 24 de septiembre los ángeles bajaran a la Tierra para enamorarse? "
Me apetecía coger uno de los fotogramas del teaser de "La Posada" y llevármelo a mi terreno: los ángeles. 💕
@_albxreche saca canción junto a Sebastián Cortés mañana mismo, dadle mucho amor. ❤️
Dark Sun Gwyndolin (Sebasdono) via /r/DeliciousTraps https://t.co/MuaCDzpdL7
Ich hab gerade die Namen von Victorias Abendkurs vergeben.
Ich liebe Sebastian Krüger XD #OCtabelle
Red Sonja issue 20 Store Exclusive cover.🙌 Pre order from @AegisComics ! Grab it now! As usual, ✏️Pencils by @johnroyle_art and 🖊inks by #JagdishKumar. 🎨Colors by Yours Truly 🙏 @DynamiteComics
.
.
.
#sebastiancheng #makingcomics #colorist #redsonja #comiccolorist
It’s Sebastian’s birthday!
Celebrate this multi-talented butler’s special day by reading his special birthday stories and playing his birthday gachas 🥰
#ikemenvampire
#ikevamp
⭐ Play IkéVamp Now! 🌙
iOS: https://t.co/HilK7GeZt8
Android: https://t.co/ufp6vbURGE
On adore ces T-shirts PAC-MAN désignés par l'artiste Japonais Sebastian Masuda pour l'anniversaire des 40 ans du jeu ! 😍
https://t.co/OP0zYtsWhP
Il y a 2-3 autres goodies sympas parmi cette collection limitée. C'est pop, c'est mignon, c'est coloré, c'est nostalgie, on aime !
Night everyone. Here's a old drawing of goku sleep when i was still named Sebastian an. Enjoy and good night
@squiderdoodle Personally, if Waifu and Husbando. Only two come to mind on the spot is overlord. Lupisregina Beta and Sebas Tian.
Happy birthday, Sebby! 🥳
#fanart #digitalart #ikemen #ikevamp #IkemenVampire #イケメンヴァンパイア #Sebastian #セバスチャン誕生祭
#イケヴァン #イケヴァンFA
Happy birthday Sebastian!! 🎂🍰🎊🎉🎁 You da man!! 😍
#fanart #digitalart #ikemen #ikevamp #ikemenvampire #美男吸血鬼 #イケメンヴァンパイア #Sebastian #賽巴斯汀 #セバスチャン #セバスチャン誕生祭