//=time() ?>
bueno, quiero informar que algunos dibujos para el #pelunavidad se atrasaran.
puede que se suban mañana u hoy muy a la noche.
.
.
lo que me da mas verguensa es que yo estoy tardando mucho, lo lamento.
soy el organisador y me estoy tardando pipipipipipi
This was just a doodle of no one until it became Scaramouche. Then he was shirtless and in this D:< pose. Then I was like “lol what’s happening here @evatrice“ and it just devolved further inappropriately lmao
#alroeart #GenshinImpact #scaramouchefanart #ArtistOnTwitter
Feliz Navidad a todos, que la pasen bien esta noche. 🎉🎅
¿Ya recibiste tu regalo?
#originalcharacterart #drawing #ocs #dragingirls #digitaldrawing #navidad #merrychristmas #MerryChristmas #nochebuena #dibujodigital #digitalart #navidad2022 #womandrawing #mexico #artistafestivo
Well, I'm sick with a cold.
First time being sick since the beginning of the pandemic, I almost forgot how much it sucks with the stuffiness and the headache.
Lo termine a tiempo, para hoy a la media noche. ¡Lo logré! #Navidad #YourBoyfriendGamefanart #YourBoyfriendGametk #YourBoyfriendGame
Watched Evangelion and The End of Evangelion. Very good. Very enjoy.
Last episodes of the series had my brain glazed over but the movie cleared up the loose ends of Shinji's deteriorating psyche.
Oh that’s why I have a headache. Happy holidays, everyone – get some rest, treat yourself, and enjoy the time off if you have it :)
@paprikapear Hello, I’m Lane! I’m kind of a mixed bag artist who’s still trying to find a niche. 💖💕 Thank you for this opportunity to share art and find new artists! 💕💖
"Binx" (commission; original size 8"x10")
I hope to get the opportunity to draw more animals in space. I might've found a new niche.
Wip sneak peek. Taking a nap now because I have a rly bad headache. Ngl.. this armour is a pain to draw but the satisfaction it gives me is just amazing 🥺
*Zonji echandose una siesta.Voy a despertarle*
Oye, que ya son las 7. Voy a subir un poco la persiana, ¿vale? Lo siento por la luz.
*proceso a abrir la persiana. es de noche.*
yo:
¡Ver lucecitas es tan lindo! 😍
Pero recordemos que también podemos hacerlo responsablemente:
🌟Procura apagar el arbolito antes de ir dormir.
🌟Enciéndelo solo de noche.
🌟 Trata de regalar juguetes que no necesiten pilas.
Hagamos de la Navidad una época aún más bonita.
#AspettandoNatale
Sul piazzale degli appelli, i nazisti allestirono un albero di Natale con luci elettriche. Sotto l'albero furono posti i corpi di prigionieri morti durante il lavoro oppure congelati durante il lungo appello. L'ex deportato Karol Swietorzecki
Don't mind me y'all. Just minding my skinny ass business. Ya know.. just sitting there fitting into my own niche. Just staying in my own lane as they say.
🎨@5cratch_0
The inspiration is obvious but the fit is niche.
Don't bother me none.
About to drop Rinne as my #1 enstars boy, because what the hell is his hair!?! How am I supposed to draw fanart of you if your hair gives me a headache. Stupid Rinne😭😭😭
Rosalyn, est une chevaleresse au sein de l'ordre de la nuit blanche. Victime d'une embuscade par une escouade d'assassins, Rosalyn disparaît, mais est finalement retrouvée six jours plus tard, grièvement blessée.
Qu'est-il réellement arrivé à la jeune femme ? ⚔️😨
#WEBTOON
Aquí algunos diseños de anoche. Aún tengo que arreglar algunas cosas pero me gusta como van