//=time() ?>
11. a sidemoba event from a few months ago randomly bringing back shinobu, one of the boys from the new idol discovery audition that failed to land a spot and become an idol, and gave him a very relevant role. this is his first time a failed NIDA boy has shown up since 2016.
8. the composer and arranger for omoi no uta (sidem), yusuke shirato, saying that the song was intended to have a wedding feel basically unprompted (translated lyrics taken from https://t.co/kJnq83Qrx8 because fuck p-imas)
アンケート回答ありがとうございました!!
32票も回答あって嬉しかったので頑張って32枠分描きました…
ホビット*13枠、異世界薬局*4枠、SideM*13枠、オリジナル*2枠です!
推しキャラがいるか探してみてください☺
/
「アイドルマスター SideM」第4弾グラフアート商品が発売決定!
ついに!15ユニット46人の全アイドルが登場!
\
▼店頭発売:5/29(土)~
GraffArt Shop 池袋本店、名古屋店、なんば店
▼通販サイト:本日より取り扱い開始!
https://t.co/S2XKLy3SKM
#SideM #エムマス
I pretty much had the best speedrun of #InsideMyMind and then played with bears and balls, reveling in the screams of the innocent townspeople I Katamari-ed! Thank you to @puppeteeriing for the raid! 👽Have a bad doodle I did on stream :P
#アイマス
#SideM
#絵描きさんと繋がりたい
#イラスト好きさんと繋がりたい
#牙崎漣生誕祭2021
エムステのほうの漣くんは道流さんの携帯を使い、メールの仕方は全部ひらがな返し、漣くんらしいな😊
アイコン顔が道流さんのままだと道流さんがぐれてるような感じしかみえなかったのが面白かったw
#牙崎漣生誕祭2021
#アイマス
#SideM
#絵描きさんと繋がりたい
#イラスト好きさんと繋がりたい
漣くん😊😊😊
初めて漣くんをお祝いする漣くん新人Pです✌️
誕生日おめでとう🎉
最強 最高 最強 大天才‼️
今日はいろんな漣くんのイラストみれて幸せだ
🐾 Today's catboy of the day is... Kirio Nekoyanagi from THE iDOLM@STER: SideM!! 🐾 (Requested via CuriousCat!)
#SideM6thツアー決定してめでたいのでプロデューサーさん繋がりませんか
4thはライビュで次こそ現地!と心に決めたFRAMEPです。315プロ含め関係者全員大好きです!
ほんとに6thが決まったのが嬉しくて、このタグをつけれてる事が幸せです。
よろしくお願いいたします¨̮ ¨̮ ¨̮
6th開催が嬉しすぎて勢いでアカウント作りました!!
ド新人Pですが仲良くしてくださると嬉しいです!!
遅筆ですが絵も描きます!
よろしくお願いしますˊᵕˋ
#mマスpプロフィール
#SideM好きさんと繋がりたい
#SideM6thツアー決定してめでたいのでプロデューサーさん繋がりませんか