画質 高画質

Les dejo un dibujo de mi Personaje original, su nombre es Tomas :)

4 24

Soy muy pava y ayer se me olvidó subir esto por aquí🥲

Esta ilustración está hecha con pintura acrílica, boli bic y acuarelas, espero que os guste☺️

5 9

Anyone interested in something like this for only $15

Commission is still open just slide by my dm

0 2

Late night doodle :) also you can commission me for an icon for 2$🙏id love to get my first commission ❤️

1 5

Fullbody commission for of their sona Wix!! This was literally so fun to draw their sona is SO pretty.
.
.
.
.

4 3