//=time() ?>
“At the end of my life, the day I finally get to smile, let's be together.”
--
The end of an era!! 😭😭 Thank you SnK for the past 8 years!!
#shingeki #aotcatifiedtwt #erenjaeger #mikasaackerman #arminarlert #thankyouisayama #thankyouhajimeisayama #ema
This is appropriate right now #AttackOnTitan139 #ThankYouHajimeIsayama
Aproveitando o encerramento de #ShingekiNoKyojin, vou repostar o meu Reiner Braun aqui, porque eu amei esse desenho.
#aot #aot139spoiler #ShingekiNoKyojin139 #reinerbraun #Shingeki #ThankYouHajimeIsayama
Après avoir débuté il y a 11 ans et 7 mois, le manga de Hajime Isayama, L’attaque des titans, a pris fin aujourd’hui au Japon.
Arigato !
Dinsai Fan Art
Attack On Titan
My new art work with @DinsaiS
Thank you Hajime Isayama for the best manga ever.
#ThankYouHajimeIsayama #ThankYouIsayama #AttackOnTitan139 #AttackOnTitans
L'attaque des Titans, le manga, c'est fini.
2 choses :
Pour ceux qui ne suivent que l'anime, LISEZ LE MANGA, BORDEL DE XXXXX !!!
Et sinon, merci Hajime Isayama ! Tu nous auras vraiment surpris jusqu'à la fin.
#LattaqueDesTitans #進撃の巨人 #JeSuisEnPlsPourUneSemaine
⠀
“ การเดินทางของพวกเราจบลงอย่างสมบูรณ์แล้วล่ะครับ แต่ทุกสิ่งทุกอย่างจะยังคงอยู่ในความทรงจำตลอดไป และไม่มีวันจางหาย แล้วเจอกันใหม่ครับ ”
#ThankYouHajimeIsayama
#ThankYouIsayama
⠀
#aruani last chapter panel pfp, free to save✌️
For the header maybe tomorrow (i'm too tired now lol) #ThankYouHajimeIsayama for the pretty panel
Siendo ya el 9 de abril en Japón, el capítulo final del manga escrito e ilustrado por Hajime Isayama, "Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)", ha sido oficialmente publicado. La obra llega a su final tras 11 años y 7 meses de serialización.
#ShingekiNoKyojin139 #AttackOnTitan139
Siempre va a ser de mis mangas favoritos. El equilibrio entre crueldad y belleza, junto a sus personajes tan humanos, es lo que más ha tocado las fibras de mi corazón. Agradezco mucho haber conocido esta historia que me ha inspirado enormemente
#ThankYouHajimeIsayama
To the boy who sought freedom and to one of the most compelling stories in manga/anime history!
#ThankYouHajimeIsayama #進撃の巨人 #AttackOnTitan #aotchapter139 #shingekinokyojin #thankyouisayama #eren #mikasa #armin #solarwindart #windkun
I can't believe the last #aot chapter is out! Thank you for this incredible journey! #aotchapter139
I'll post one of my aot #fanart here to celebrate! #ThankYouHajimeIsayama #couple
#aotfanart #digitalart #drawing #ArtistOnTwitter #art #snk #eremika #ShingekiNoKyojin139
Gracias Isayama por esta obra de arte que nos capturo de principio a fin.
#ThankYouIsayama #ThankYouHajimeIsayama
Thank you for giving us one of the best stories! 😭🥰
#ThankYouHajimeIsayama #進撃の巨人最終回
กุคิดไว้อยู่แล้วว่าอ่านตอนสุดท้ายต้องซึมเหมือนหมา แล้วกุก็ซึมเหมือนหมาจริงๆด้วย 🥲 #AttackOnTitan139 #ThankYouIsayama #ThankYouHajimeIsayama