画質 高画質

Here's an old one of Blues and "Jazz" his companion.
My head cannon in the 90s was Jazz was Rocks original pet and rush was Blues. Jazz was destroyed and Blues gave him Rush since he had Tango. I still love my Jazz design though. Bonus: Blues W/Jazz adapter.

7 43

まんが11日目です。

NFTマンガ「よく分かる!楽しい等価交換(11/48)」
https://t.co/vG82itnzfA

2 7

Tokyo Revengers Blu-ray/DVD Vol. 1

2 31

【Blu-ray&DVD情報】
6月16日(水)に『東京リベンジャーズ』Blu-ray&DVD第1巻発売‼️

大ボリュームの68ページの特製ブックレット、
和久井健先生描き下ろし漫画1話・2話が封入👊
描き下ろし漫画1話は羽宮一虎の幼少期の内容です🔥

詳しくはこちら!
https://t.co/nShR0SbaHB

889 2773

「東京リベンジャーズ」より「東京卍會結成記念セット(特攻服+アクリルスタンド)」が販売開始!

さらに!きゃにめ限定アパレルグッズも好評に付き再販売!

その他、BD&DVD、CD情報や特典情報など盛り沢山な内容!詳しくはこちらをチェック

https://t.co/IrZsqu1kuH

84 467

I suddenly mixed the Diabolical Ectomancer by and the Ectoblade of Insanity of .

Happy birthday again !! 🎂🎂
Have a great day ahead.

1 2

Hi thanks for the art share.
I'm a self-taught artist from France and I love doing photomanips.
https://t.co/XFKHZPrXcW

1 2

本日から出演させていただくアニメがスタートします!🎉やったー😆

『EDENSZERO』シキ・グランベル 役
『東京リベンジャーズ』千堂 敦 役

です!
どちらもめちゃくちゃ面白いので、ぜひご覧ください✨

久々のお絵描き。
シキもあっくんも頑張れー!


888 4805

📺 L'anime de c'est AUJOURD'HUI !!
Rendez-vous tout à l'heure sur 🥳

4 25

Arthur complicándose la vida por un gorro que sabía que no le iba a gustar y Noa simplemente tomando cualquier cosa de su pila de... cosas 💙🎩/?

144 1023

E aos poquinjos meu projeto vai tomando forma!!! De jeito algum é a melhor comic do mundo pq nem sei oq to fazendo direito mas to tao felizinha d como ta ficando❤❤
As 4 primeiras pags:

7 26

o nanami é classudo até tomando banho por deus esse homem

3 30

まんが10日目です。

NFTマンガ「よく分かる!楽しい等価交換(10/48)」
https://t.co/qPK2PKq9Pr

1 8

been a bit sense I drew some mmbn so au where Roll and Megamans friendship depends on them holding/incontact with eachother via touch and protoman doesnt understand

6 25

soy el tío/primo lejano del mc que tiene 8 años más que el resto del cast y nadie nunca sabe de qué va. aparezco de comic relief, solterón, una vez dí un buen consejo y el resto del tiempo me la pasé tomando té y metiéndome en conversaciones ajenas https://t.co/qUeU0VaD0Z

0 2

did a quick ProtoMan

3 14

Eu fiz meu OC tomando café pro evento de fazer emote pro servidor do , nem ia postar no TT, mas achei tão bonitinho que resolvi postar

3 8

he's trans now🏳️‍⚧️#howtomangaredraw

4 10