画質 高画質

ob ich was kleines" fuer gemalt habe? Jas. ob ich sehr stolz darauf bin? YAS.

2 19

It is true, not only government, Chinese are making these comics, tag foreigners as trash and throw African into trash bin. The line the African said in comics is "woof woof". They think African are dogs.

0 5

Ejemplos : Lenguaje Orco Universo Wow)
El idioma orco se escribe usando una combinación de alfabeto Común y runas
"Aka'Magosh" = "Benditos seais tu y los tuyos"
"Bin mog g'thazag cha" = "Yo te protegeré"
"Dae'mon" = "Alma retorcida";
"Dranosh" = "Corazón de Draenor"

4 16

Frohe Ostern 🌸 Happy Easter
Ich bin zurück mit einer Fanart ❤️

3 64

An Tag 5 der Game Boy Homebrew-Woche kommt ein Spiel vorbei, dass gar nicht mein Ding ist. Ich bin so dermaßen schlecht in allen Spielen, die "Flappy" im Namen tragen 😅 Für andere ein netter Zeitvertreib - für mich die HÖLLE 👹💥 https://t.co/rxwd2OYgJ7

3 9




작년에는 생일일러 챙겨줬는데 올해는 너무 정신없어서ㅠㅠ... 미안한 마음으로 핫도그 쥐여 줌

1 2

"オーバーロード14 滅国の魔女"(丸山 くがね, so-bin 著)https://t.co/Br3W055539

0 0

Omg schaut mal was mir die liebe gezeichnet hat *^*
Meine Paris! QAQ
Ich bin gerade soooooooooooooooo happy!
Mein Abend ist gerettet ^///^ Tausend Dank nochmal! Ich LIEBE das Bild einfach unnormal!!!

0 13

Thank you for this very important question. Did Commander Tariq Bin Ziyad burn the ships that he crossed to Andalusia or not?
In fact, there are some historians who confirm the authenticity of this novel, and some of them confirm its invalidity. and

10 33

Bin schon wieder super Insta faul...

Emotes für .
Ich hätte am liebsten ne ganze Serie gemacht xD
Eistüten als Emotes is einfach zu gut.
https://t.co/1iRocDcz7J

4 18

Bin ab jetzt live auf Twitch! Schaut doch mal vorbei <3

https://t.co/Fwm1G93IdL
https://t.co/L0pn8K2tsP

1 1

Ich bin noch nicht ganz sicher mit dem Medium Buntstift, aber... es kann sich trotzdem sehen lassen denke ich xD

Eine Eufemia <3

23 277

tagged by

a lot of my old writing has been lost to the recycle bin so here is my forst posted fic from mid 2016 (left) versus one of my more recent fics from late 2019 (right)

im still a big loser for shiro reassuring sad keith ✌🏼 https://t.co/wuBRMIOmXi

0 3

Ahh! I so can’t!
Ich habe Creamsherryart (Instagram) einfach fragen müssen ob sie mich auch zeichnen könnte und hier bin ich!
😍❤️
Sie ist einfach so talentiert und ich liebe es einfach so ✨

Awww she‘s so talented 😭❤️❤️❤️

0 7

Ich bin eine FURCHTERREGENDE Drachin....

0 2

i don't post a lot of art here but im noah and i post a lot of musical/spvtw/oc stuff! my art insta is @/b0bbinr0bin and im a lot more active there ...

2 5



4월 11일 윈프레드의 생일을 축하합니다.

4 7

Okay so Cannon Fodder reluctantly has ended up in the bin next to Lemmings, but how on earth do you seriously choose between these two pivotal games? I mean it's like trying to decide between Burt & Ernie, or Ant & Dec, or Robsome & Jerome or Rhubarb & Custard. It's not right!!😭

0 4