//=time() ?>
@landitzz Me as "BRIDE"🫀
You'll love my gorgeous dress
Only 14/25 ed remain
ERC721
0.035 $ETH per minting
🩸https://t.co/RQGeav2xGV
@AozakikenX 続 · 私の人生の半分こ~タンホイザED~
英訳
#ウマ娘 #ウマ娘プリティーダービー #マチカネタンホイザ #umamusume
@kinmizu_movie 本編もさることながら、EDが素晴らしすぎました。
あんなに目を離せないEDはないです。
最後の最後で、最高にほっこりできるの、素敵ですね。
#金の国水の国
#最高純度のやさしさ
Spoilers.. Stede and Ed in yukatas
#OFMD #ofmdfanart #taika #blackbeard #ourflagmeansdeathfanart #ourflagmeansdeath #stedebonnet #blackbeard #izzyhands #pirate
続 · 私の人生の半分こ~タンホイザED~
「もちろん」
「……!」
「えへ、嬉しい……。」
いつもより少しだけはにかんだ表情で、
彼女は小さく頭を下げたのだった。
#ウマ娘 #ウマ娘プリティーダービー #マチカネタンホイザ
With 11 years of painting experience, @annadart_artist is known for their minimalist humanistic style yet w/ powerful expressiveness. 1st #ClaireAIContest Winner, guest artist at @thefabricant & @museupicasso.
https://t.co/8d3BPTN2Aj
The ed. on @Ninfa_io x 0.05 ETH until Feb 10
@eeveetranniesL This is funny as fuck holy shit uhhh anyway yall should follow me, a nonbinary, pincusmic, jellygender, aroflux bisexual who draws Ed edd n eddy and my ocs sometimes
@images_i_love This is Raz (any prns) and hes my sorta Kinsona for Ed from Ed Edd n Eddy
20 mins left to get open ed play ticket on Manifold 🎟 👀⏳🔥 here's lil teaser 👀👀👀💃
https://t.co/wE3kPqQQv6
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Gm all 💜☕️ Still much work to do for uni exams... but I want to shout out and say a big THANK YOU to dear @kokid951 who grabbed an "Aria" to keep his dreams safe and colorful 🥹💜🙏🌈✨️
➡️ 9/10 ed left for 0.005 $ETH
#s0meone_u_know #KatoKrew #NABU
https://t.co/2bd3iCU1WD
@ardavan_ Hello.
Never trust a mermaid (color 01)
She will smile at you. She will kiss you. And then drown you in love. Poor sailor.
5/10 ed. / 1 tez
https://t.co/B1H6ctvgvg
https://t.co/1QXLEWzCLA
CoC『刑事、怖い話をする。』商 鮪様作
PC / PL
秀真 誉良 / 太郎さん
柴崎 健磨 / だみあっく
縣 翔洋 / なぐさん
ED 3にてシナリオ終了です。突発卓で何故か暖色系の刑事達が集まりました!めっちゃゾワゾワしたし怖かった おもれ〜〜なんだこれ………こういうの好き
ツユ(@TUYU_official)が担当する、
TVアニメ『東京リベンジャーズ』聖夜決戦編
エンディング主題歌「傷つけど、愛してる。」
各配信サイトにて好評配信中🎧
https://t.co/Spl16zenmh
ノンクレジットEDも公開中‼️
https://t.co/dFSxgf8YkJ
#toman_anime #東リベ #ツユ傷愛
Hi fam, here we are. Today, 8:30 pm CET, I will mint my 5th opera of the collection "Behind the mask".
19/20 ed., 4 xtz
Stay tuned and don't forget to #wearyourmask 🎭
#AI #midjourney #aiartcommunity #AIIA
絶望編2話を見。よくアニメもゲームも泣くけど、人生で初めて過呼吸気味の涙出た。この先心臓張り裂けちゃうやつや。七海まじで七海まじで。。。。そしてEDもいいよなぁ。。。。