画質 高画質

『女王陛下のプティアンジェ』より。故・吾妻ひでおも好きだったプティアンジェ。ほんと魅力的なキャラなのですが、なにぶんアニメの作画が…第一話どころかOP・EDからしてアレなので。しかし、私の心の眼にはしっかり映っていました~と言う事でファン絵を描きましたw

0 1

今日がケロチャンでラストの僕らの合言葉でした。毎回背景が変わるEDは珍しいと思うし毎回楽しみだった

4 24

Unduration#46 , 1/1 ed , 0.002 $ETH

“Mountain of the myths”
A set of highly precise lines fuses diagrams and impressionist paintings.


https://t.co/jMSavzPw2H https://t.co/1wvEQ2A0Fb

0 3

うわー-っ!微妙にタイムオーバーだったのじゃ!あとちょっとなのに(´;ω;`)
明日はOP/EDの作業配信なのじゃ💪


←びふぉあ あふたー→ https://t.co/m5FeZUtWle

1 10

ほら1,2,3のあ~いずで~
EDのキュッてなるまひろちゃんすこ


24 184

ハ◯スクールD◯のEDパロ六男

80 505

more icons of my characters.
in order, Edmond (or just Ed), Sunny, Sonne and Stanley.

7 12

この鳳翔さんの雰囲気、どっか既視感あると思ったらYAWARAのEDだ。

0 0

The Portal

Ever tried to enter an outer world which is beyond the word "uncertain" ??

1 $XTZ
ed: 10/10
https://t.co/urHT02sq7n

11 25


この作品はずっと観てますがOPが、かいりきベアさんだったんですね!前からYoutubeで知っていて大好きで配信で曲も買いました…わたしはベノム大好きです!この曲の歌詞を元にラノベも2巻まで出てますね。
EDは坂本真綾さん!本当に澄んだ声で、癒やされたい時は真綾さんヘビロテです😊✨

0 3

Good morning, frens💖
Wish you all to have a great week✨
Do you like to read books? What is your favourite? Share with us your book gems💎
Today's new drop for my random 'WHATNOT' collection
📚'BOOKWORM'
🐛10 ed - 3 XTZ
https://t.co/8pleLWKrBL

2 20

So beautiful
Please check dream land
4/5 ed
5
https://t.co/lJ2JF3yc9L

0 0

壽先生(@ bukitikikaku) にskebでのぞともEDカードご依頼させていただきました!!!!!!!!!わ〜〜〜〜〜い!!!!!!!!!!最高です!!!!!!!!!!!!!!!

7 18

背景と机に色乗せてずっと放置してたんだがなんかこういう1枚絵流れてくアニメのEDとかあるよね

4 18

GM dear fam ☕️❤️

Thank you dear collectors , , , for having [Advanced freak party] in your collections 🙌❤️‍🔥🫂

3 ed left / 1.8 tez ✨
https://t.co/V2LFyxGIiQ

4 17

SPY×FAMILY Season1見終えました!
面白すぎたからまたSeason 2で3人の物語を楽しみたい(•̀᎑•́๑)
あとOPもEDもどっちも神曲なアニメでした!
劇場版も楽しみです!

0 0

Good morning dear friends. Happy Monday. New drop is here.

Head in the forest. 6ed. 5



https://t.co/Y7oLosDgcj

9 36



シャチのバレンタインの準備

5 28

🔥JUST ONE ED LEFT
🔸Remembrance
We and everything is with us in the journey of life are ghostly images of reality

🔸1/10
🔸5 XTZ
🔸https://t.co/K53035r0zW

35 46