画質 高画質

Some wip for a personal art.

0 1

【ラクガキファンアート/FAN ART】
『アイドルマスターSideM』より
天峰 秀

昨夜描いたラクガキの差分です。
少ししゃべってもらった。

200 727








最近顔描くのが下手になってきてるのと、グラブルっぽい塗りを再現するのに線画も重要な気がしたんで、久々にアナログでの練習をしちゃいます✍️✨
うん、やっぱりアナログは描きやすい✨

5 64

✧Commissions✧
Michiyo mao様( )の2.0モデルイラストを担当しました🥛📘

I drew Michiyo Mao's 2.0 model art!
She's a KAWAII student council president🤍

39 617

✧Commissions✧
Michiyo mao様の2.0モデルイラストを担当しました🥛📘

I drew Michiyo Mao's 2.0 model art!
She's a KAWAII student council president🤍

1 1

Throw back to one of the two 2nd year anniversary art I did. THis one was a Collab with the Bromies.

24 276

ホロナツのみこち…。
いいよねぇ…特に太もも!!🌸

アクスタ作るよ(●´ω`●)

350 2196

Vのひと×タルコフみたいなの描いてて楽し~~~

77 924

This is an image I was creating yesterday for a mail order. They will cost 350 yen (about $2.36) each! The size is as shown in the image.

*Mail order will be available after November 2025
*Some more goods will be added to this
*If I work hard, a book of fan art illustrations

1 74

Brandy~

More art and all that stuff on my paysite

454 4274

Ello' govna! Posting because of the sale on my comms (and my rent is very due)! It's all about 20's! I have 20% off illustrations and $20 sketch comms! Let's bring your ideas to life and make some rad art! DM for yours!🔥 📷 ❤️

11 85