//=time() ?>
【ラクガキファンアート/FAN ART】
『アイドルマスターSideM』より
天峰 秀
昨夜描いたラクガキの差分です。
少ししゃべってもらった。
✧Commissions✧
Michiyo mao様(@MaoMichiyo )の2.0モデルイラストを担当しました🥛📘
I drew Michiyo Mao's 2.0 model art!
She's a KAWAII student council president🤍
#Vtuber #pimpmycat
✧Commissions✧
Michiyo mao様の2.0モデルイラストを担当しました🥛📘
I drew Michiyo Mao's 2.0 model art!
She's a KAWAII student council president🤍
#Vtuber #pimpmycat
Throw back to one of the two 2nd year anniversary art I did. THis one was a Collab with the Bromies.
This is an image I was creating yesterday for a mail order. They will cost 350 yen (about $2.36) each! The size is as shown in the image.
*Mail order will be available after November 2025
*Some more goods will be added to this
*If I work hard, a book of fan art illustrations
新しい絵に着手しました。
建物の細部を描きこんでいきます。
#イラスト好きと繋がりたい #絵描きさんと繋がりたい #絵柄が好みって人がいればいいなぁ #芸術の輪 #芸術同盟 #ART祭 #風景画
Ello' govna! Posting because of the sale on my comms (and my rent is very due)! It's all about 20's! I have 20% off illustrations and $20 sketch comms! Let's bring your ideas to life and make some rad art! DM for yours!🔥 📷 ❤️