画質 高画質

イェ~イ🤪○○ちゃん見てる~🤪
みたいな感じ😆

過去絵🥴

8 169

[Ven] Here is my fairy illustration for the ial contest number 34 ! 🧚‍♂️💡 Hope you will like it 🤞
Name : "A new light factory"
Draw with ClipStudioPaintEx and Wacom Contiq 16 Pro

0 0

イカさんが風邪ひいてるときタコさん気が気じゃなさそう。
ウォセは状況によっては死と隣り合わせ。
こはるはたぶん働きすぎ。
コウは季節の変わり目にやっと気づく感じだと思います。
  

0 2

FAで初めてibispaintとclipstudioを使ってみると…、何で簡単な作業が出来ん?私!?って最初なる🤣

(レイヤー自動選択、解像度、ペン1本で水彩風、フォトショ派は甘やかされてたことを学んだ2022年)

0 0

Kind a like it 👁🫦👁
Support me 👇🏻👇🏻👇🏻

Gold Tiara at wedding - BanChan | Illustrations - ART street by MediBang https://t.co/Ig92u2k6Mr

1 0

A small snippet of a piece I did for an art Trade. I don't do the too often because things can get busy, but once in a while they are a lot of fun to do. This character belongs to a friendo of mine~

0 1