画質 高画質

先輩ころせて喜ぶpiくんめちゃすき。

0 8

落書きpi
今回はアニメ塗りを目指した

2 20

Hello! My name is Pi and I’m Argentinian!!

0 0

Pika pi os saluda ! . Pikachu no es de mis pokémon favoritos y aún así me e entretenido bastante dibujandolo aquí lo teneis :D !

1 2

冬のショpiくん……

2 7

Pi크민 가이&쟈그라

6 6

>ぴのさんの擬人化妖精忍者が見たいです……!! https://t.co/VaS8YUyDuS

おまたせしました!!どーぞ!!!!
擬人化苦手なのでめちゃめちゃ練習になりました…!!素敵なお題ありがとうございました〜!!!!

2 15

«I will not die. I refuse it. I will make it through this nightmare. I will beat the odds, as great as they are. I have survived so far, miraculously. Now I will turn miracle into routine». (Yann Martel, "Life Of Pi")

0 4

動画で使ったpi君のイラスト〜
彼のキャラデザすごく好きです

0 19


年賀状リクエストのpiくんを描きました

1 3

piくんいろいろ詰め

4 47

- Pa Pi Yon ? -

Sketch rapide (un peu nul, mais c'est pas grave, il est 23h)

Scalpel s'est fait un ami~

0 23

Sam from Totally Spies par Lera Pi

7 27

大体ワンドロ
純粋に遊びたかっただけの人

piくん描くの初めてや〜

10 184

the PI when you remove his revolver 💁‍♂️

0 1

個別(pi、kn、sh)

7 70