//=time() ?>
🎨 [LOGO DESIGN] 🎮🕹️
Kniqhtmare — The Insomniac Orca Vtuber 📽️🌊
Crafted a bold new identity for @Kniqhtmare
Thank you for trusting me with your brand!
Want a custom logo for your VTuber or brand?
Commission here 👉 https://t.co/XToe0v0kJP
#VGenComm #LogoDesign #VGen
i like the idea of being a big professional partner streamer but being a smol streamer makes me happy too. just the idea of streaming to even just a small group of people makes me happy. seeing my vtuber model move live makes me happy. thank you for watching my streams sometimes!
Heyaah all ! #PortfolioDay
I'm Tsukichan an artist from Philippines! I love to draw #vtubers they are cute and awesome!
#artmoots
おはねこみっけ🐱👀
あと3日で活動5周年記念日‼️
ねこめは締切ぎりぎりに頑張るタイプなので、まだモデリング終わってないけど、頑張ります‼️
#おはようVtuber
#PortfolioDay
Hello! I'm Satooo, an illustrator based in Japan ✨
I mainly draw VTuber illustrations, including full-body key visuals often used for merch.
I specialize in expressive characters and eye-catching artwork with a touch of storytelling.
I'm always open for
I provide illustrations to support VTuber activities!
✅Live2D model art
✅VTuber Art for screen, merch, music video, and more!
I welcome requests for similar or other uses!
Thank you for showing interest through this tag!✨
#PortfolioDay #ENVtuber
…暑いせいか作業佳境のせいか若干頭グルグル状態!!(@ω@*)
おはすな~!!
こういう時にうっかりやらかすから気を付けないと…💦
早くゆっくり配信したい…!!!気合い入るぞ…ぉ
今日もよろすなー!!
#おはようVtuber
#おはようVtuber
おはようございますって言い忘れてるな。
おはようございます。
暑いです。
溶けてます。
でもお仕事頑張ります。
今日は配信無しで作業する予定なんだけど…作業出来るか…?
\#おはようVTuber /
おはっこ!!🐤⸝꙳
嫌な夢見て泣きながらおきたよ〜🥹
7/9は「#泣く日」なんだって!💧
めっちゃタイムリー!!
あ…アト出会ってくれた皆が🩷・フォローしてくれないと泣いちゃうかもな〜…
チラッチラッ(∗´ര ̫ ര`∗)
ウッ(゜A゚(👊=(´・ω・`)
皆は最近何で泣いた〜?
おはよー!🐈🐈⬛
ようやくHDDの復旧作業が完了してM.2SSDへのデータ移行作業が完了したので土曜日から配信復帰となります!
#おはようVtuber️️
#おはようVTuber
おはざす…!!!
朝活やる気満々だったのに爆睡してました…
梔は元気です😃
リベンジできたらします…🛏️💤
おはやー!
クーラーだけじゃ全然涼しくならなくて寝れなかったから、扇風機も出しちゃった!
部屋の冷えた空気もいい感じに循環されて、すごい涼しい〜✨
今日は22時から、しやけぴのとこでR.E.P.O.の予定だよー💎
#おはようVtuber
#毎日朝もや
おはよ~!
ってどうなっておる!?
なぜクレーンがワシを掴んでおる!
どこへ連れてこうと言うのじゃ!放せぇ!!嫌じゃ!職場でなど働きとうない!ワシは家でごろごろしたいんじゃ~~!!
皆は職場以外でならどこで働きたい?リプで教えてね♥
#おはようVtuber️
こんそまぱんちでおはよう御座います((⊂(`ω´∩)🌸
ねむねむ…(ρд-)
今夜は宿直なので配信はありませんっ!
明後日に違う星のぼくらの続きをやりますのでお楽しみに(๑⁼̴̀д⁼̴́๑)!
#おはようVtuber️
#おはようVライバー
I mainly write illustrations for Vtubers!
I also accept requests via DM!
I recently started Vgen, so I'd be happy to follow you if you like 😊
RP and ♡ are always welcome 💕 Thank you for your time!
#PortfolioDay #PORTFOLIODAY2025