画質 高画質

丸の内 TIGERGARDEN ㊗️オープン🎉
イラストはお友達に書いてもらいました(*⁰▿⁰*)




0 2

How about dat coconut juice eh? :p

Source: (https://t.co/hl4smZgLTp)

8 14

今日、わたしは参加できないのですが
お知らせします!
【お知らせ】
5/12(土)、5/13(日)
デザインフェスタ
ブースA91,A92 「DAT project」

宝石がテーマのグループ参加です!
私はペリドットとアメシストを描きましたヾ(*´∀`*)ノ
よろしくお願いします♪

私の作品のポストカードも販売してます!

16 19

Yeah but dat Cookie Dough!
A few commission/gift pictures drawn by
Black husky belongs to me
Blue Lynx belongs to her

6 15

Even more playing around with my tablet.
I finally started Aggretsuko. Luv dat show, Protein is da best. I really recommend it.
Yesterday was my sister's birthday and on that day I sketched out Vanessa from kof. I thought to revisit the image again. ...B… https://t.co/PWNs8GU0Gv

0 2

IMPORTANT DRAW OF THE DAY
Because my tablet is on the bad mood,
Because i want the Sailor Kirby Plush,
And... Because a Sailor outfit is always cute.
(+ dat cute draw know only , until now, hahaha)

0 5

Hi guys. dat day late new strip is up over @ https://t.co/D1MzQBtQ7F enjoy 😃#zombie

3 8

[お知らせ]
今週の5/12(土)~5/13(日)開催されるデザフェス
ブースA91,A92「DAT project」に合同参加しております。

今回のテーマ「宝石」で
自分は「ブラッドストーン」を担当しました。

物販も まんまるいやしどうぶつの方から
新作はありませんが出します!
よろしくお願いします。

3 3

It's been waaaaaay too long since I posted an art, so here's a WIP :<

who dat? hmmmmmm?

0 1

mmm I do not know what to say
Dat Ass?

0 3

i don't believe he's packin all dat under his normal clothes

look at this pure burger baby

0 0

Ik heb snel even een schets ingekleurd. (30-40 min)
Statige stuurman maar dan menselijk. Ja, ik was ook confused toen ik wist dat 'ie roodharig was.

3 15