画質 高画質

Lily too but she isn't a DL original so wasn't sure if she counted. Essentially, my friend sold me on the game by showing me Lowen and Lily's designs and I was like GODDAM...MY AESTHETIC...AND THEY LOOK LIKE GOODS sold. When it comes to Ireland.
Adding Odetta too because. Yeah.

0 1

I WANNA SHARE THIS THEN TOO BC.....i love my girl and her big burly mom!! :D

0 3

Here is the progression of my style starting from 2012 to 2016. My earliest pic of her is from 2008, but I never made that public... and won't.
After 10 years, I'd expect to have improved... and I feel like I have considering the cringe I get from these, haha!

1 30

Je te conseille fortement magi vraiment incroyable en terme d univers de perso de dessins de combats etc... Le moyen Orient shonenisé mdrr

0 0

クールな雰囲気なのに笑うと急にほにゃほにゃになるイケガメ先輩

BE:FIRST / You're My "BESTY" : RYUHEI & SHUNTOサプライズ卒業式 (Graduation C... https://t.co/0m8vpd4e99

50 819

╭──────♡──────╮
༺ 𝔹𝕦𝕤𝕔𝕠 𝕄𝕦𝕥𝕦𝕒𝕝𝕤

゚.✧ Holaaaa, no soy nueva en pero busco mutuals para interactuar y hacer amigos.

゚.✧ Tokyo Revengers, Haikyuu, kny, jjk, etc...

15 49

Boc.........my beloved

23 99

what is a miracle that is ikemen sherbert on the third pic...

all of these are under one week span btw ;v;
(I think it will go back to the second pic state next time)

10 26

made a twisted wonderland chibi of me bc...i needed it.

0 2

Keeei!! season.2 予定より少し早めにスタートできそうです😊✨

season.2はマスクもフィーチャーした作品を展開致します🎭🤡🤖👺☠️🥷etc...ご期待ください😆✨✨✨


12 38

Gente estoy por crear los siguientes 2 outfits de Arisa Konoe así que me gustaría que me dijeran que les gusta de este outfit y del personaje en general para no cambiarlo mucho (aspecto, cabello, colores, tipo de ropa, etc...)

(Les dejo la imagen para que vean su aspecto)

1 13

Almost forgot to post a new portrait I made of my lizard cleric... I'm excited for the next dnd sessioooon

1 8

Excited to reveal the variant cover for issue of the Adventures in the 32nd century comic staring Lt Cmdr Detmer! Yes she is riding a tiny Enterprise and *yes* it will make sense once you read the comic...which is out May 4th!

52 340

もう何回見たか分からないくらい見たけど、今回もやっぱり意味が分からない。
けど、この意味のわからなさがリピートしても面白い要素になるのかな。
今までのエヴァのことを思い返すと色んなとこ行ったり見たり聞いたり知ったり考えたりetc...
1番思い出があるな。

0 1


よく描くもの
オリアド・イメアド オリダク パム etc...
基本爆発してる

3 4

no way another oc... (wip)

1 7

昨日の凸待ちで使用したこの立ち絵、実はLive2Dで動く予定です!
動くようになったら配信を考えています!
(FF14/雀魂/MHRise/作業配信 etc...)

デザイン/モデルともに水鳥(

)様にやっていただきました!感謝!!

3 18

the creatures in nostAlgic............ are good

1 11