DIAMINE shimmering Enchanted Ocean
銀ラメ入り。数年前にDiamineのshimmeringのPink Glitz買ったときは万年筆だとまともに書けなかったんだけど、これは普通に書きやすかった。ラメのサイズ変わったのか、色によるのか

1 10

今日はシンプルに2色です。
SnowStormはボカすととても色気があるのですよ。

使用インクは、



ガラスペンは、



紙は、
細目

0 2

魔法の絨毯は光に当てるとマジカルな輝きを放ちます。

使用インクは、
WinterMiracle, MulledWine, PolarGrow, SeasonsGreeting, HoHoHo
CARBONINK BLACK

ガラスペンは、#HASE硝子工房
紙は、#マルマン 中目

5 15

水筆使うならやっぱり水彩紙や画用紙じゃないと難しい事がよ〜くわかりました。

今日の使用インクは、
GoldStar, Solstice
ムーンシャドウ

ガラスペンは、#tetohi
紙は、#muse

0 8

Found an old sketchbook so am in process of updating older pics with newer ink and pens. This is a scribble I did for a pic at the end of a day at college. A mash up of + Munch's Oddysee.

0 5

Starmaker || A4 || Waterman Expert CT [EF] fountain pen; Diamine Shimmer [Arctic Blue], KWZ [Sheen Machine] inks
__
☕️ https://t.co/YSR7bP9mTO

4 9

The Lurker || A4 || Waterman Expert CT [EF] fountain pen; Diamine Shimmer [Arctic Blue], KWZ [Sheen Machine] inks

__
☕️ https://t.co/YSR7bP9mTO

1 7

来週銀山温泉→蔵王に樹氷見に行くので、お供に連れて行きたいし、銀山スノーグレー注文しちゃった〜❤️「インク沼で足湯している女」のらくがきは樹氷アメジストとDIAMINE Happy Holidaysで。

0 6

DIAMINE『Golden Sands(ゴールデンサンズ)』でサンズと最後の回廊。
ラメが入っているので、所々キラキラ✨

0 11

Diamine the Inkvent Calendar
遅ればせながらツバメインクコレクションカードにすべて書き納めました!
もう年明けちゃったけど…クリスマスらしい素敵な色がたくさんで素晴らしかったです〜〜!!

1 6

DIAMINEのインク
『Smoke on the Wate』

『Purple Rain』

『Skull&Roses』

で塗ったガスターさん。

2 21

We have another standard brown from the - is similar to nutcracker but warmer. Aptly named, I like this one a lot!

0 3

my part of a trade with Diaminerre via a group trade.

0 2

I had a lot of issues using - this ink is so saturated that I had to keep adding water and dabbing! It's a nice, deep shade of purple with green sheen and blue shimmer.

0 4

Today's ink is which is a green-leaning blue with a very strong red sheen (it manifests even on cartridge paper!). I tried to paint an aurora borealis. Tried.

0 3

Pen and ink sketch of woodland path. I’m loving my new green/black ink by Diamine 😊getting ready for

4 14

💙 DIAMINE CALM & PASSION
디아민 블루블랙펜샵 한정 '냉정과 열정'

디아민에서 첫 한국 한정이 나왔습니다! 감격스럽고, 시필할 수 있어서 너무 영광이에요😭 냉정의 차가운 파란색과 열정의 적테가 돋보이는 잉크네요✨

79 65