できるだけサイズ上げてnai_smea_dynで風景もの.
1枚92anlas!ヒュー!

8 35

空いた時間でまた#NovelAI新サンプリングお試し
今度は1024x1024 先程と同じ呪文(前はscale5.17)
step28/scale15
先ずは k_euler_ancestral
それからseed固定して nai_smea
そのまま nai_smea_dyn
進化を感じるのだれけど
同じ画像が生成されるのは・・・???

1 21

こんにちは❣
NAIさんの新しいサンプラー🌸
nai_smea_dyn
scale 8
淡いねぇ良いねぇ
他の画風もためしてみよっと
みなさん良い午後を🥰

2 27

おいらーとnai_smea_dyn
step28/50
おいらーの方どうしたw

3 26

ケモケモえくすぷれす……あれだけ出ていた謎のケモ耳キャラがほとんど出てこない!!w

2 12

とはいえ、AIイラストなので、全部上手くいくとは限らないけど。全体のバランスとか。しかし、高解像度になることで背景とかは際立って綺麗に見える。

4 15

こっちは nai_smea_dyn
さっきと同じ呪文
柔らかい感じがするけど、これからいっぱい生成しないと分からないですよね・・・

2 41

ほわああああああああああ!!!
サイズ landscape(wallpaper), 50step
https://t.co/xsEYFrCu5V

4 28

1枚目 nai_smea
2枚目 nai_smea_dyn
Qタグなしね

1 3

nai_smea_dyn

これAnlas溶ける奴だ…

0 3

Petition for Dyn to 1. draw er more 2. make her toyhouse ty

art

2 30

Birthday stream done 🥳

Special thanks to my mods and @/TheLostSpirits_ for joining me to celebrate my birthday.

Shoutout to @/Dyn0s_ for the raid. And thank you to eveyone that take their time to visit today stream.

Beautiful illustration by my mama @/KarasawaMiko

4 16

More from the Toon squirrel and ACME enthusiast, Dyn Acorn!

3 8

Plane’s parked to the side now for maintenance, so…….. here’s Dash! Inventor Extraordinaire to pair with one of the most recent-ish DYN reveals ⚙️

7 72

For Tailsette it's okay, for Dyn, say your prayers

0 2

Wasp

Hope Van Dyn is the daughter of the original Ant Man and Wasp. She has been working as the Wasp since she was 18, mostly for Shield but also independently.

Unlike Scott as Ant Man, the Wasp is designed for combat and covert operations. https://t.co/493flZ4vxH

7 26

By , Dyn, I think Peachy (Fuck I can't remember her Twitter, I'm so sorry) did that headshot, and did the lineart over there!

0 7

Heyo, I'm Dyn, and I like lining stuff + would love to work with a team

Portfolio: https://t.co/rDgwFyAJrO

0 4

Everyone's favourite cat girls finally done now add a meow redeem just like dyn

3 6