改めて今回のイラストをば😌
本当に夢みたいな時間をありがとうございました
どこにいてもいい意味で二人の世界に入るあすみくちゃんににっこりほっこり😇❤️
この後写真整理します〜📸



123 132

ファンミめちゃくちゃ楽しかったです😭😭😭💚💚OffGun可愛かったです😭Babiiも緑で可愛かったです💚

素敵企画にどんよりハートで参戦させて頂きました💚会場で大興奮です

OffGunが好きだぁぁあああ!!!

1 2

ギブアウェイのイラストです☺️
大好きな紫あすみく🍇🍇

98 126

" And I'm okay to play the fool if you don't think anything less "

1 4

자, 연주해보죠. 마지막 악장을!

38 57

可愛かったねェ………

30 52

this is a no-effort zone but I wanted to put him in the endwalker fandaniel outfit...

2 10

Me di cuenta que seme olvido sombrearle la bufanda -.-.-

2 2

It's been a while I imagined fish 😅🐟🐟,

Midjourney V4 is spectacular with fish 🐠🐟

imagined with AI Midjourney

1 3

It's been a while I imagined fish 😅🐟🐟,

Midjourney V4 is spectacular with fish 🐠🐟

imagined with AI Midjourney

0 2

It's been a while I imagined fish 😅🐟🐟,

Midjourney V4 is spectacular with fish 🐠🐟

imagined with AI Midjourney

0 2

idk i'll just start posting art here i guess, here's our favorite funny little guy. he's just a lil quirky thats all

191 383

あすみくギブアウェイアクキー🌙*゚
交換/貰ってくださる方いたら当日お声掛けくださいvV
リプ/DMでお取置きします🐱
FF問わずお気軽にどうぞ〜
アクキーもし無くなったら同柄シールも用意してます😂

2 4