画質 高画質

3/21のシンステ10、申込み完了しました!🔥
「SurvivalDance!!」の続きを頒布予定です。
1年お待たせした分、楽しんで頂けるようにがんばります!

40 86

Y Academy reincarnation of my yokaisona Cin. i use her in an alt future universe thing with some friends

7 29

You can't just play the Uno reverse card on me like that, Cin!

0 1

それと3月に開催されるシンデレラ☆ステージ10stepにも申し込みさせて頂きました!
現在ネーム真っ最中なのでシンステでえっちな美嘉ねえの本が出せるよう頑張ります!

8 20

【宣伝】サークル「世の中ナメローズ」は来年に行われるアイマス即売会に申し込んでいます
2/27の「シャイニーフェスティバル12」(1枚目)
3/21の「シンデレラ☆ステージ10STEP」(2枚目)
新刊はサークルカットの通りです(いずれも小説コピー本)
よろしくお願いします

0 1

hihi!! name’s cin, under 500! getting better with every sketch! 💘

1 4

シンステ10のカット
ボツにした表紙絵をモノクロに描き直したけど、テンプレが横長でほとんど隠れた。

26 81

is my biggest collection on & 😈
- All of them 1.25 and it's the fixed price
- 29, 30, 32, 33, 35, 36, 37, 38 still on primary 👁
- 39 Cin listed, 30 collected. There will be 150 Cin (periodically) ⏰
.
https://t.co/2t3qH6lLvm
.

2 28

hiii. name’s cin. currently art and I are working together to achieve a beautiful partnership.

buckle up + enjoy! 🐇🤍

📝: https://t.co/jlxblg24GB
☕️: https://t.co/qUA7vWig5H

17 23

そして私も申し込みました~!
ちびままゆまとめ本3で参加予定です。応援よろしく!

11 26

来年のシンステに申し込みました。いつものように高峯のあさんメインで、以前から描きたかったホラー系のマンガを出します。描いてます。よろしく。

18 28

oh gosh, patahnya parah or biasa aja? :( sabar ya cin

0 0

Preliminary art done for grOw/cin.2, Ep3! Now post-production work (proofreading/corrections; art changes; website; & still rendering some blends (ugh!)). HOPING for release Fri., Dec 10 (& maybe a day early for the members of my Patreon).

1 59