//=time() ?>
@solarkarii hello !!! im lily and im a mexican american artist who likes a whole bunch of things but mainly draw ranboo :DDD
NIGHT STREAM TOMORROW AT 5PM (PHST)!!!
I'LL TRY TO PLAY MINECRAFT WITH FRIENDSS :DDD
(if pc can handle LMAO)
c0mmission for @lollie_txt of Aury and grumpy little Pavel :DDD
I had so much fun working on them, thank you for your support! <333
Stealing this from @kasizil hehe >:3c
Vtubers!! Drop your pngs and your height so I can -/see if you compare/- I MEAN look at our height differences!! :DDD
If your height isn’t on the chart, still post it!! ✨💜 I’ll be posting a big collage later :DDD
シノビガミ公式シナリオ『大忙し』を遊んできました!
同卓していただいたGMの缶dddさん、PLのハヤブサさん、ありがとうございました!
久々の二人用シナリオということでとっても楽しかったです! お互い干渉しすぎず、でもちゃんと信頼している距離感っていいですよね……!
VRCHAT Wednesday is BACCCK but a bit later because I forgot to charge my trackers but tune in at 8:30pm AEST for some apex with @FrozenRussian7 and @SummerMelody20 until 10pm :DDD
(Stream link in comments)
#Vtuber
finally finished with this monster of a render task :,DDD, cheers to yall akiangel lovers
.
#chainsawman #akiangel
キャラクターのキャッチコピーとか謳い文句だったら間違いなくDDDの日森秋星が最強だと思う
「其は恒温の最高速。
不滅を矜る、灼熱の揺り籠(フォウマルハウト)」
語感もインパクトも最強過ぎる
post and pre-rendering effects and bg :DDD