//=time() ?>
#NobodyArtistClub Hey I’m Dub, just a lowly pixel artist with low expectations! (My Windows 10 corrupted so I lost the high quality files of my art recently, sorry!)
#NobodyArtistClub
Ello folks! Currently on the road to 200 followers but struggling a bit
I mainly do stylized anime or stained glass windows and occasionally toony and semi realism
#NobodyArtistClub Hiii! I'm June and I love Touhou and my little dnd oc's! I'm trying to draw every windows Touhou character, it's p hard lol.
写真を探すのも良いですし、Windows10だと普通に3Dビューアー付いてるので、フリーの3D素材を見てグリグリ動かして描くとか、何ならスクリーンショット撮ってトレスしちゃえば良いと思います
(トム君のゴーグルはトレスです
パイロットゴーグル | みみみ https://t.co/uKhRny8LXE #booth_pm
Vei drawn with PC Mouse & Windows paint...
#veibae
#あえてマウスとペイントでどこまでやれるかに挑戦するあそびシリーズ
GearHead is a series of post-apocalyptic giant robot roguelike RPGs that I've been working on for close to 20 years now. There are three games in the series, all open source, available for Windows, Linux, and Mac. You can download them from https://t.co/lVTuwlUTt8
and one more! just another more batch to go and all commissions will be done!
For @MuzYoshi , @misellapuella and "Windows10" on toyhouse!
ネコミミな女の子のSTG「ぱよぱぴょ」を10数年ぶりに起動してみる。Windows10でも動作して感動。
#インターネット老人会
So... My plan for today was to work on commissions but then Windows wanted to update and I lost 6 hours of my life on nothing.
So I did this sketch on ibis paint while I was waiting.
He's an oc and since some of my friend say he's a mermaid (?) I draw him like one lol
The Walt Disney World Explorer (Windows 3.x/Windows 9x, 1996) #NotDOS
Some recent Lighting studies from beginning of quarantine #ArtistOnTwitter had a thing for windows for a bit there
My favourite piece of work? It’s usually what I am working on at the time but maybe I should share some of my favourite portraits from those I have made for the @CamOpenStudios Open Windows event. This is Catherine, an NHS hero from our village #COSart2020
bilibiliもwindows10が勝手に更新しやがったおかげで日本語翻訳で見れるようになりました。分かりやすいよ!
bilibiliにも日本人もっと増えたら良いな
綾ちゃんファンもおったらいいんだけど…
more things from last year,,, or what feels like 100 years ago 😀 i like studying doors/windows and food the most 😅💖🎨
17.作ったことのあるグッズ
高校時代はアニメ部でして、ポストカードを描いて文化祭で売っていました。
インターネットもWindowsパソコンもなかった頃でのう。。。
(画像は高校時代(1989年)に描いたもの)