//=time() ?>
Our FREE Demo, #Vagrus - The Riven Realms: Prologue, is available for Windows, macOS, and Linux.
What are you playing on?
▶️https://t.co/4S2jZOP1Vp
#indiegames #macos #Linuxgaming
Windowsのロック画面のこの画像、私が以前描いたこの絵を思い出した。行ってみたい(゜∇ ゜)
@UnityChan_PR あーわかった!Untiy入れてる環境にgit入れてないからこのダイアログでContinue押してたんだけど、git入れてないとUTSとかSpringBoneとかが取り込めないみたい!
git for windowsをインストールしたら無事読み込めたよ!
Xbox One / Windows 10用『シスターズロワイヤル 5姉妹に嫌がらせを受けて困っています』マイクロソフトストアにて発売中です!追加キャラクターOZも同時発売。この週末は、 ぜひ本作で5姉妹+1名による過激&コミカルな争いをお楽しみください。
https://t.co/1ebfrXnuQ6
いよいよ明日Xbox One / Win版『シスターズロワイヤル』の配信開始なのですが、1点注意事項を。Windows環境でプレイする場合、モニターのリフレッシュレートが120Hzでプレイすると不具合が発生することが確認されています。現在修正対応中です。該当する方は60Hzに落としてプレイをお願いいたします!
#Rossetti stayed with the Heatons in Wood Bank, #Harden in 1861 whilst designing 3 #StainedGlass panels: The Lady of Woodbank & Daughters. The following year two of his panels in the Tristram & Isoude windows were made for Walter Dunlop of Harden Grange, nr #Bingley https://t.co/EjETAb2Xx0
All the doodles from tonight together, I'm glad you can make it back from hell mostly unscathed! I also just really like the idea of ab windows in armor as useless as they would be! @hp_hollowtones
I am so happy to finally share the results of the collaboration between myself, @BabylonArtsEly and incredibly talented local poets! As part of #ComicBookWindows project, we received some fantastic poems - two of which I turned into #poetrycomics which you can read in full below!
Commission for @NGO_9000
Windows Ghost Girl
(My drawing on the left, and his on the right)
@shslRedditress I've been drawing alot on my smartphone since 2012 on a windows phone, heck I even got their attention and promised me an article, but those chucklefucks never got back, anyway, moving on, still continued my work and switched to an Android.,
諸事情でWindowsのペイントで描いたんだけどめっちゃ大変だった😭
レイヤーある時代に生まれて来て良かった。
って事でセレナさん来てくださいね?w
#描けば出る
#ポケマス
#ポケモンマスターズ
So, I've been exploring good ol' Windows XP, my first ever Operating System, and decided to challenge myself by doing some art in Paint. OG Paint.
I think 12-year-old me would be proud.
瑞輝智佳( @chikamizuki1993 https://t.co/kPTllyRwgk )氏のバイナリエディタ「PowerWitch the Royal」Windows98/2000/XP用 https://t.co/1W7CcQO8uR 事実上の最終バージョン1.04(2005年)を64ビットWindows8.1パソコンで久々に起動してみた。デザイン等は今も好き。#PowerWitch #バイナリエディタ