画質 高画質

ウィルドレのED観てたら衝動的に描いてみたくなった
お茶目ミレイ様!

1 3

Someone Dm'ed me, Begging to see Meng Ya in a VK
far be from to deny them <3

1 21

💢Eve 066
Dedicated to Sasha Katz, great cat lover and imazing artist.

1/2 ed. goes to Sasha
1/2 ed. 52 xtz wait it's collector
100% from sales will goes on dry food for homeless or cats in shelter🐱

🔗https://t.co/9DOYVRsYyF


66 209

"The high priestess"

22 ed./ 1 $xtz



⬇️🔗⬇️

4 7

Open Ed 6 hours to go .
Lgf desolated Beauty

0 1

Taking the dog for a walk✨

(the statue ‘Diana and Her Hound’ by Edward McCartan popped up on my Tumblr dash and I kinda had to redraw it as Ed and (demon) Izzy…)

189 991

I'm happy to announce that my 2nd opera "The eyes" from the collection Behind the mask is now minted on objkt. I'll list it in 2 hours but if u want, u can put an offer early.

30/30 ed., 1,75 tezos.

Link below

6 22

13th Drop of from to 🍄🥴
Their names are: Chloe, Yukiko, and Walu. 🍄🥴
10-15 $XTZ 1/1 ed

Available on on blockchain
Link in bio/reply.

14 29


メリー・リ・クリスマス
GMしてきました🎄エンド1です🫶
最後までいっぱい悩んで考えてしっかり歩いてくれました。初めて目の前で見たEDで作者の肌はツヤッツヤです!! 最高な悲鳴でした()
なかつーさん、ほげぴよさん、ありがとうございました!

0 13

🏆Goals for Trophy Hunt-a-thon Month!🏆

🏆200 Trophies Earned!
✅5 100%'ed games!
🏁3 Trophies in 'The Binding of Isaac'!
🎮Get 20 Trophies in PS3 Games!

Bonus: Reach 50% Overall Completion!

Let's get these done before Mass Effect controls my life once more. 😊🏆✨

1 8

//Ag.さん()に素敵なイラストもいくつか描いて頂いてピは幸せ者でした。描きたくなる程ゲームのキャラが立ってるっていう証拠ですね。最新やつ、ちょうど今回迎えたEDの一つっぽさある

1 2

ツユ(@TUYU_official)が担当する、
TVアニメ『東京リベンジャーズ』聖夜決戦編
エンディング主題歌「傷つけど、愛してる。」

各配信サイトにて好評配信中🎧
https://t.co/Spl16zenmh

ノンクレジットEDも公開中‼️
https://t.co/dFSxgf8YkJ

46 696

POWER FROM CHAINSAW MAN-
STUDY02
minted on objkt
ed 1/1 - open auction
https://t.co/lV0ZSaDvgQ

5 18

ぼっちざろっくのED見てると羅小黒思い出す

0 0

原作大好きなので楽しみながら、ちょっと不安もあったんだけど、むちゃくちゃ素敵な映画になっていて最高でした!ありがとうございます!

原作で大好きなシーンが観れて感無量( ;∀;)そしてナランバヤルがナランバヤルだった!

EDよかったー皆幸せになれー!
円盤絶対買う‼️

0 4

Unduration#46 , 1/1 ed , 0.002 $ETH

“Mountain of the myths”
A set of highly precise lines fuses diagrams and impressionist paintings.


https://t.co/jMSavzPw2H https://t.co/1wvEQ2A0Fb

0 1

ロストジャッジメントのEDで蝸旋が流れた時、うわって言っちゃいました……。
本当にストーリーと曲で最後に様々考えさせられて何とも言えなくて。
曲とゲームをリスペクトしたイラスト。

曲:蝸旋/jon-YAKITORY feat.Ado

1 9

妹最推しのカゲチヨ描くの楽しい

15 64

Listed on

“A Girl on the Shore”

Every person surely has a story on the shore

1/1 Ed
Reserve Price 2◎
24 H Auction



Link bellow 👇

39 45