// Future Friction //

Peace and tranquility... but som-somethiii/ing something is not rii//g/ht righ--ttr--rig right. Right?

4 8

sorry for being inactive, been having trouble getting motivated, anyway have a wip of Bine [OC] slowly getting more fleshed out, all that's left are the hands, sword, and the aftereffects/details. Enjoy!

0 4

AfterEffectsの調子が悪かったので小樽六花チームのドット絵描いてみました

5 13

ピンクエレファンツなハロウィンパレードを所望します!!
HappyHalloween~!

0 7

こんな感じで色々やってます。主に2Dイラストメインです。ソフトはCLIP STUDIO PAINTを使用。
3Dモデリング(Maya)や動画編集(AfterEffect)もかじっているので簡単なことならできます。また進級作品でアニメーション制作を経験。作画・動画・仕上げをしていました。

1 1