//=time() ?>
10/19(土)23:00- #月夢
#リスリク 33本目!
6周年です🎉めでたいです🥳
ゲストDJは大阪からBALさん🍾名古屋からバルさん👏でBALバルしましょう‼️いっぱいお酒飲みましょう‼️
余談ですが、ちゃーさんがリスリクファミリーになって2年半が経ちました👐
https://t.co/TZYX2POJXQ
@PJDorago Drum Bunker, yup. Hes hot too. Baru (BAL) is the same as the rest.
🎨 should be BNA
I found #ESOInktober too late after having committed to the official Inktober so am not sure how many prompts I'll be able to do, but I HAD to draw Day 1 because the Bal Foyen Circus Guar is my fav...💖
Trooooop content d’avoir repris Ponce La Nuit, on est parti sur une grosse saison de plaisir !!
Merci @MonsieurDream d’avoir ouvert le bal, c’était un vrai plaisir d’échanger mais aussi de recevoir ce magnifique cadeau en plein live (encore plus stylé en 3D 😱)
Love 🌸
J'ouvre le bal avec ce dessin de Juillet 2014 ! Le rassemblement des 5 personnages principaux de l'univers de fiction de mon ami Jealousy Mizuhashi (@GreenOuroboros).
Dessin un peu daté, mais je n'en étais pas peu fier à l'époque !
【8/25 インテ サンプル】
『Bal masqué』(景零)
B5/28p/700円
軍服・制服がテーマの景零合同イラスト本です!!
ももちちゃん(@momochimoch )、らいちゃん(@railai_1016_ )との合同イラスト集になります!!
後でお品書きもあげますー!!
よろしくお願いします🥳🥳🥳
Ranked: The 10 Best Dragon Ball Fighting Games | Game Rant> The Dragon Bal https://t.co/THD7XgtNZ6
Enjoyable...
Working on this now and soon full color on my Patreon 💙
#2koma #n18 #Android18 #Dragon_bal_Super #DBS
@MayOfOak oh yes please (oh my god endey.bal needs a new ref.) (third is dash nill, fourth is xavier)