Day 2
Challenge
By @ qwirio @ yuntoku @ itsberriver @ rouroart @ m_helianthius

0 1



eu simplesmente AMEI essa série e tive que desenhar esses dois juntinhos, gostei bastante do resultado, espero que gostem também :)

(RT e ❤️ me ajuda MUITO)

4 19


みおわったseason2をください

5 20

I really liked this show. Can't wait for season 2

1 9

Recién me vi la serie de "I am not okay with this" y quise dibujar a Sydney mmm

No me convencieron mucho las manos pero buenooo

MG y RT se aprecian ❤

2 4

数年ぶりです。
I am not okay with this観ました。
   

0 7

More fanart because I love it and the ending really left it’s mark for the first season 😫👌🔥
.
.

0 5

Sydney Novak and Stanley Barber
. AKA my FAVOURITE PEOPLE EVER

2 8


Fanart!! Dessa princesa 😊
Também feito no íbis paint x

33 212

I want my girl to be happy please, thank you

242 1287