Emote commission that I do for
@/Dit_s in twitch
a wonderful fellow who play a lot of fun games, do follow them especially if you enjoy watching people play games like valo, apex or overwatch

1 4

おはまい〜🌾
昨日のVALOカスタムはとても楽しかった!これからもちょくちょく遊んでいこうかな💪
今日は22時からRaftコラボ!物語も終盤へ?

それじゃ今日も今日とて頑張ろうね🌾

3 19

hi! thank u for the thread! i’m valo, i mostly focus on digital art rn but i have also opened up a lil shop for my resin work as well! 💕✨ i’ve also got a DTIYS event going on currently. here are some of my recent favorites

0 8

SWITCHED GAMES!! JP VALO WITH FRIENDOS!

2 8

おはまい〜🌾
ゼラチンって動物のコラーゲンから出来てるの初めて知った!植物から出来てるもんやと思ってたw
今日は22時からVALOカスタム!
果たしてお役に立てるかな…?

それじゃ今日も今日とて頑張ろ~🌾

1 16

おはひなたんっっ

\ /

新人Vtuberなので気軽にコラボ等
できるお友達が欲しいです…^ ̳> < ̳^♡

🎮 OW2 APEX VALO マイクラ FF14
ゲームはなんでも雑談や歌もっ🫶🏻´‐


10 59

FF14・モンハン・VALO・OW2など色々遊べます…!
コラボとかもしていきたいので配信でも配信外でも遊べるVtuberのお友達がほしいです🥺🙏✨

すでにフォローしてくださってる方もまだの方もぜひぜひ仲良くしてください…!


39 163

Thank you for coming to the stream!
Thank you for the raids!

We raided who is playing Valo!

1 3

for best valo player skurapapi 🥰 @/skurapi

0 7

おはようございます!
今週は土曜日にVALO大会があるので頑張っていきます🎵
でも常に眠い😪

1 13

Abro stream jugando Valo un ratito, despues dibujando en compañia de 🐮a las 6:00 PM MX y 8:00 PM CL

https://t.co/pWPI9DRc9X
https://t.co/pWPI9DRc9X
https://t.co/pWPI9DRc9X

Arte:

12 56

stream DAYYYYYY !!! at 4pm pst/6pm cst

... probably playing late night leauge or valo to train depending on the mood. I wanna get better at both mhm mhm also maybe practice for karaoke who knows !!!

2 36

STREAM DAYYYYY YIPPIEEEEE !!! at 4pm pst/6pm cst

gonna play plasmo w da catfeller today only nightmare mode bc verem is cracked best plasmo NA nods nods

then play some valo w the homies again much fun very excite i will learn how to play no natter what❗️❗️❗️

4 18

valoの神視点面白いな…、あー今こんな読み愛してるんだろうな~…思いながら見ててにこにこしてた🤤
明日はお休みなので昼前に起きれなかったら夕方になってると思う!おやすみ!!🌙✨

0 8

Check out this beautiful piece by for our fun prompt event at the end of September 🎉

The prompt was space, and Valo completely nailed it!! Join out Discord for more fun prompt events and raffles 🥰

https://t.co/AYIfxZxIv8

2 5

明日的な今日は21時から四つ巴VALOの決勝です!!
サムネとイラストをコーチの居夜ヤミさんが書いてくれました!!
前回の試合でもワイワイできたのはコーチのお陰でもあるので、決勝戦頑張るぞ!!

3 7




””伸びしろしかない””
のんびり雑談したりAPEXしたりValoしたりしてます❣

チャンネル登録もうちょっとで100人なのでぽちっとしてくれると嬉しい~~~~🦁💛
https://t.co/2HlvlMiZpX

5 16

Ca valo 🐎🐎🐎
(Nem acredito que desenhei)

11 55

Valo OC
Jessica/Jess🐍 (Initiator) /too lazy to draw so I use Picrew😂

ค่ะ มางอกทิ้งไว้แค่นี้แหละ ว่าจะเอามาเล่นคู่กับพี่ฮาเบ้อ แล้วก็ให้เป็นแฟนเก่าพี่แชมด้วย แต่น้องบอกว่ากูบ่แคร์มันดอกค่าาา

0 15