//=time() ?>
RT, Share, Likes are very appreciated 🕊
Aku open commission portrait kayak dibawah ini IDR 90k/kepala. 2-4hari kerja ✨
Boleh cek IG aku : https://t.co/DijWLx52nc atau art shop aku https://t.co/EJjQpf3Tdb for my portfolio! #opencommissions
Mari saya terangkan sedikit sebanyak kelebihan dan kekurangan untuk kedua-dua pilihan tersebut berdasarkan pengalaman sendiri dan rakan-rakan saya yang lain. Terlebih dahulu anda perlu tahu perbezaan norma kerja antara 2 pilihan ini.
// yume 👔🐸
Outfit nya 🐸 dlm beberapa event
1 : kerja
2 : jalan
3 : kesenenganya 👔
4 : lagi di pantai
"ambil apa?"
"dkv hehe"
"apa itu? gambar gambar? nanti susah lho dapet kerja, mending ambil ini itu bla bla bla"
me : https://t.co/YLc6eUFyrs
CONGRATS FOR (now) 800+ FOLLOWERS TSAYY, asik bngt bisa kerjain dtiysnya pabbit heheh, kak ying tiao sngt pretty but idk if I did her justice in my style ☝️😫
#pabbitdtiys #dtiys
34. Sortez semasa hidupnya kerja metikin tanaman herbal di hutan untuk dijual ke tabib. Jadi dia tau tanaman2 mana yang bisa dibuat obat atau dibuat racun!
Sehari 24 jam tuh kurang ga sih... Mana aku kerja 7 jam aja udah capek bgt rasanya
Kemaren lagi recovery di tagih kerjaan, sekarang di kerjain malah slowrespon. Mboh kah
The youngest member of Pepe Ape Biker Gang - Mini Hawk was busy buffing the chrome and pumping tires. #PAYC @PepeApeYC #PepeApeVatosBikerGang #bikerjacket #hawkhair Show your Pepe Ape Biker #GangGang #PepeTakeover
#BukuTerbit: Taxi For Pets 2
Pekerjaan Jiro sebagai pet taxi kali ini semakin sibuk saja! Demi anjing peliharaan kesayangan yang menderita penyakit kanker, seorang pemilik rela berkeliling ke berbagai rumah sakit!
Info: https://t.co/j45sp8bw8r
Sneak Peek komik #Kerjaya!
Karya tempatan yang penuh dengan ilustrasi menarik dan infografik yang berguna, komik ini mampu menjadi panduan kepada kita untuk lebih mengenali tentang dunia kerjaya di abad ini.
Terokai https://t.co/aGEpJ3HFKl
My first #DND npc’s I made nearly a year ago. Feel free to use them if you want! Just give me credit if you stream it. Morgan is a Shadow Sorcerer Tiefling, Thargor is a Lore Bard Hill Dwarf, and Crackerjack is an Oathbreaker Paladin.
#dungeonsanddragons #originalcharacterart
Merchandise Miyu telah hadir di Tokopedia bekerja sama dengan @Naderu yuk checkout sekaraaang!!
Keychain : https://t.co/hrBOpb49Kj
Standee :
https://t.co/hHf9ivH2Hc
Kali ini baca novel metropop karya temanku yang multitalent @ayuwelirang ✨
Bercerita tentang kehidupan pekerja IT di perusahaan start-up, di mana mereka berusaha menemukan work-life balance yang katanya hanya mitos. Haha
Erika, karakter utama yg terkesan dingin tapi sebenarnya -
gmornin'~ 💙
sudah hari senin... jadi semangat untuk hari pertama kerjanya ya dear~ ✨
Tau tak- sis give up nak buat BG.
So yeah, last minit punya kerja.
Anyway, I made panda with no eyes. He will use Other eyes to be his eyes. oh yeahhhhh
So submit FA ni macam ni jela. Macehhhh
Disco time! #pandaheritagefa