//=time() ?>
推し活して寝るべさ~( ´8`💤)
今日はポケモンSV EDコンテンツ…をやる予定だからヨロシクね~
おやもち~ (:∞[_____]
#おやすみVtuber
illust:@ hidek1illust
@s0meone_u_know @nadobroart_ 'Happy Valley'
Down in the valley where nobody knows
Lives the tree dwelling people without any foes
They peacefully go on with their daily routine
While the rest of the world fights wars, how obscene!
10 ed - 1 $XTZ on @objktcom
https://t.co/MAD1L9yPwW
#s0meone_u_know
Clone Lover and Gate Greeter on @MecenateFineArt x @KnownOrigin_io
"Immaterial Lights"
Exhibition 26-28 Jan at MFA gallery, Rome
Grab an ed ⏬ https://t.co/AXOEaKpfb7
『ことぜめ』
KP:皇紫織/みやさとさん
PL:高嶺乃琉/みずな
ED1 両生還
僕人生君の継続です
嬉しい ありがとう よかった
ほんとにもう!!!!!!!!
"Lack of air" on @formfunction
piece 10/10 Ed
So many thoughts coming in that I am short of air sometimes.
Link Bellow
it genuinely baffles me how many people seem to think that kirin is somehow the weakest ED, maybe from a gameplay point of view sure, but from a lore stand point kirin is anything but weak.
Ricorre oggi il bicentenario della morte del dott. Edward Jenner. Egli è stato il creatore del #vaccino contro il #vaiolo ed ha fondato così una nuova branca della #Medicina, chiamata #immunologia.
#storiadellamedicina @RobertoBurioni @preglias @ProfMBassetti @ilariacapua
数年ぶりにまだ未回収だったED埋めようとプロナント・シンフォニー周回プレイしてるが、だいぶ細かいとこ忘れてしまっている。ラスボス戦で急にボロボロの仲間たちが格好良くなるこの絵凄い好き
デレステだとまゆの1コマ劇場に2人で登場、しんげきEDのイベント「キラッ!満開スマイル」で共演、かな子のSSR[新春の彩り]で一緒に初詣に行く場面が!
どれも可愛く微笑ましい場面です。
#卯月まゆのラブリースマイル
#輝け卯月のシンデレラスマイル
#佐久間まゆに永久の愛の証を